Saturday, July 8, 2017

Which zone???


It's been quite some time aku cite pasal love life sebab aku single for the moment...hahaha...sadis...the reason aku single is sebab satu aku busy nak mati...blog pon mati almost setahun hahaha...sebab dua aku tunggu orang...hahaha...

Ada dua orang yang aku tunggu...sorang budak ni duduk utara...kenal kat ig...lepas tu kitaorg rapat...so we plan to meet up lepas raya...tapi lepas raya dia senyap...msg tak reply...call tak angkat...so aku assume dia tak berminat...so aku move on...tapi masih stalk dia selalu...hahaha...btw semua ni berlaku last year...so this year masa bulan puasa dia msg balik...ucap selamat berpuasa...and kiteorg rapat balik...and tiba tiba dia confess something...dia minta maaf and cakap dia in relationship...I heart broken u know...hahaha...terdiam jap aku...tapi takpe since i'm so mature so aku cakap it's ok kita jadi kawan lah...tapi dia nak aku jadi abang dia...hahaha...so now aku ada adik kat utara...lol...

Lagi sorang ni budak JB jugak cuma dia keje kat KL...selalu aku sakat dekat ig je...dia pun selalu sibuk kat ig aku...aku tau dia memang suka kat aku tapi aku lak masih berbelah bagi...sebab dia nampak macam main main dan dia cakap JB KL jauh...syaiton sangat...hahaha...so ada satu point ni aku mcm readylah nak say yes...aku tanya direct jap lg dia cakap dia in relationship....hahaha...vavi sangat...pastu dia cakap ala kita stay as kawan lah...lagi best...hahaha...ketahian apakah itu...

So now aku single and free...so lepas raya mari travel...hahaha...penat keje 40 hari non stop kan...


Till then...entry ni macam apa je...hahaha...

Thursday, June 29, 2017

Mak dia suruh jual murah murah...


Tau tak apa yang paling tak best???Bila kau kerja 30 hari dengan orang yang sama lepas tu semua hilang tak jumpa...rindu lah...rindu budak budak yang jual baby pin ni...rindu suara dia yang jerit beli 10 percuma 10 tu...moga moga tahun depan jumpa lagi...hahaha...

Till then...mak dia suruh jual murah murah awak...

Tuesday, June 27, 2017

Pandan Floating Market

Hujan lebat plus angin...bala semua tu...
For those yang tak tau aku kan keje jual jual baju raya...so 3 bulan sebelum puasa busy nak mati nasib baik tak mati...that why tak update blog...hahaha alasan...so every year akan buka a few booth macam dekat Plaza Angsana Jb and The Curve...this year kitaorg tambah satu lagi booth dekat Pandan City Expo...

Pandan City ni konsep dia macam uptown downtown gituh...so untuk Ramadhan diaorg akan bukak expo dekat parking lot dan akan menyebabkan jalan situ sesak gila sampai orang nak pergi situ semua parking tepi highway besar...so sebelum buka puasa memang aku akan sampai dan bukak booth sebab tak nak harung jem...i cannot...stuck dalam jem boleh panic...hahaha...

Since tak cukup staff so aku lah kene jaga booth expo tu...mula mula azab eh...sauna je rasa bahang dia...baju tiap malam memang lencun...tapi kalau hujan banjir...kalau hujan plus angin siap kene azan lagi supaya booth tak terbang...scary ke tidak tu...

Tapi one thing best niaga kat expo is orang keliling baik baik belaka...macam macam aku belajar dari diaorg...dan ada lah sikit ilmu aku turunkan...tiap malam closing jam 2 or 3 pagi ikut orang ramai ke tak...malam raya tutup pukul 4.30am...hahaha...

Well tahun depan nak masuk expo with solid plan...and platform yang lebih tinggi supaya tak banjir...#pandanfloatingmarket

Till then...sampan je takde dik...

Sunday, June 25, 2017

Salam Aidilfitri...


Salam Aidilfitri semua...nak mintak ampun maaf sebab busy tak sempat update blog walaupun xde orang baca...dan mintak ampun maaf jugak sebab tak baca entry korang...hahaha...ni dah lepas raya dah free kot...boleh lah update selalu dan blog walking selalu...padahal tahun tahun lepas cakap macam tu jugak kan...hahaha...ampun...

Ok sapa bawah 25 boleh salam cium tangan kalau nak duit raya...hahaha...

Till then...Maaf Zahir Batin...

Monday, October 3, 2016

Happy Birthday!!!


Today I turns 25 and still have to deal with pimple problem...sigh...
Happy birthday to Shark as well...semoga panjang umur...dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik...bila nak belanja makan???hahaha...

Till then...meh makan kek meh...

Friday, September 30, 2016

Discussion...


Long distance relationship...discuss ( 25 marks )

Wednesday, September 14, 2016

Is it trends???

Kaki skandal...lol...

Hai guys...sorry tak update...busy gila...busy kerja busy main pokemon dengan busy cari cinta...hahaha...as you guys tau aku kan single...tak laku...hahaha...so after raya je aku macam ada masa free sikit...macam je eh...so aku aktiflah apps social media ni semua...sebab dulu masa puasa raya memang x sempat nak pegang phone lelama stalk orang bagai...ni ada masa sikit apa lagi kan...hahaha mana tau jumpa jodoh...

So aku kenal lah a few person...and suprisingly baru chat dua tiga kali terus ajak couple...and aku was like??? hei kita tak jumpa lagi real life...hahaha...I cannot make commitment macam tu...hahaha...risiko besar hahaha...terus aku confuse...is it me yang old fashion or sekarang trend macam tu??? 

Lepas tu bila cakap jumpa dulu kenal dulu merajuk terus...hahaha...aku macam oh man what happen to this world...ada tu siap plan nak pergi holiday sama...hahaha...aku jumpa kau pun belum nak vacation sama lah...abang tak berani macam tu ye dik hahaha...oh lagi satu semua yang aku kenal budak umur 20 - 26...hahahah...anak ikan sangat semua...

Hurm...tolong cari jodoh please...hahaha...


Till then...buhbye

Saturday, August 6, 2016

Family day!!!

Limastiga...Melaka...July '16...

Hei hei hei geng...apa kabar semua???sihat???Well for me since dah habis raya so free lah dua tiga bulan ni...and to reward ourself and the team...boss decide lets go for Family Day!!! Yeay dapat cuti free...so kitaorg book Limas Tiga in Melaka...and spend 2 days kat sana...more likely one day je hahaha...

Semua staff part time kitaorg jemput so dalam 20 person jugak lah termasuk ayah and mama boss...sakan lah semua terjun pool kecuali aku sebab aku demam since a few days before...oh sebut pasal demam hari tu aku pergi KL for meeting with tailor and grafic team...jap lagi otw pergi KL tu start demam badan rasa tak sedap semua...so lepas meeting dengan tailor terus flat...sadis...and to make it even worse boss aku salah bawak kunci rumah KL...maka merempat lah kitaorg sewa hotel tepi jalan tu...hahaha...dia terus pergi open house and sambung meeting aku tidur kat hotel...hahaha...

Ingat sempat baik before family day tapi tak pun...tu pun hari nak check out aku bangun subuh terus terjun pool...hahaha...nak jugak gambar dengan pegasus kan...sewa mahal mahal takde picture rugi hahaha...overall Limas Tiga tu sangat best kecuali toilet dia flush sendiri...hint hint hahaha...cuma ade few perkara yang buat boss tak happy...boss tak happy means semua tak happy...hahaha...so next year family day sikit orang je...sebab jemput ramai orang ramai pulak suka suka tukar plan orang lain...hahaha...

Afterall semua happy lah jugak...and aku dah start projek for raya haji and fall/winter collection...doa lah aku ade masa nak update blog...plus nak main pokemon lagi kan...hahaha...oh oh ade cerita hangat tapi next post lah...hahaha...

Till then...buhbye...

Tuesday, July 19, 2016

Cuti Raya 2016...


Hello korang...mostly ramai tau yang kerja aku akan super busy during bulan puasa sampai takde masa nak shopping raya...actually sampai takde masa nak buat pape pun untuk diri sendiri...sebab tu aku single di bulan puasa supaya yang tersayang tak sentap sebab aku busy dengan kerja...hahaha...

Alhamdullilah bisnes ok tahun ni...lepas target company so dapat lah pergi buat company trip bulan 10 nanti...hahaha...and since aku super busy bulan puasa...hari raya kedua je aku angkut semua adik beradik aku dgn bapak aku pergi Indonesia...hahaha...first time family trip oversea yang semua ada...minus arwah mak aku lah kan...huhu...overall ok cuma wallet aku je tak ok sangat...hahaha...

So ade sesiapa buat open house tak???nak datang ni...hahaha...and siapa yang umur bawah 25 nak claim duit raya datang salam cium tangan meh...hahaha...


Till then...raya oiii raya...


Sunday, July 17, 2016

Selamat Hari Raya!!!


Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Batin...
Ampunkan aku sebab tak update sebulan...hahaha...


Till then...nak duit raya please...

Monday, June 6, 2016

Salam Ramadhan...


Selamat menyambut Ramadhan korang...semoga tahun ni Ramadhan kita diberkati dan dijalani dengan bahagia...as for me Ramadhan adalah bulan paling sibuk dalam kerja as sales bulan Ramadhan ni penentu company untung ke rugi untuk whole year...wish me luck guys...semoga dikala aku mengejar dunia aku tak lupakan akhirat nanti...amin...

Till then selamat berpuasa!!!

Sunday, May 29, 2016

Nama kita sama...part 3...


Last last aku tanya...sapa nama budak tu???dia jawab nama budak tu is A...time tu aku tak tau nak ketawa ke nak jerit ke nak nangis ke...kalau dia depan aku memang aku tumbuk dia kot...nama budak tu sama nama last aku which is sama nama dengan si A.A...ketahian apa ini??? so nama kitaorang sama??? hahaha cam sial di situ...

Rupanya kat KL ala ala famous dia berdua yer...konon sweet sangat nama sama...aku was like been there done that thank you...so aku ajak A.A jumpa nak settle semua...still nak couple or nak break...gigih lah aku drive pergi jumpa dia kat tasik pasir gudang tu...hahaha...cerita penuh cerai penah cite kat dalam blog ni hahaha...

So dipendekkan cerita A.A pilih budak tu...aku pun ok fine whatever...aku cakap dgn A.A jangan msg or call aku lagi...tapi dia still nak kawan lagi...aku cakap boleh kawan tapi bagi aku masa...ye lah dah sayang pastu kene cerai kan...aku just cakap semoga bahagia je lah dengan budak tu...

Genap sebulan...ye genap sebulan gais...A.A msg aku...cakap dah putus dgn A...hahahaha...masa tu aku tak tau nak cakap apa...hahaha...padan muka...ko dump aku pastu ko plak kene dump...karma sangat...aku tanya napa dia x nak cerita...so aku biarkan...last last dia cerita jugak dia cakap si A tu suka merewang kat KL...ye lah A.A kat JB kan jauh nak jumpa so A suka lah merewang rewang...yang tak boleh blah boleh msg si A.A nak pergi merewang...ala ala mintak izin...bila si A.A tak bagi dia still pegi...ko rasa???hahahaha...aku dengar gelak je...

In the end aku still kawan dengan A.A...just stay as kawan sebab belakang rumah dia ada byk pokok durian...hahahaha....so satu je pesan aku kat korang yang baru couple couple ni...dalam relationship kene byk tolak ansur dan gaduh sebab cemburu itu penting...sebab bila korang rasa terlalu bahagia dan semuanya nampak ok percayalah ada something wrong dalam relationship tu...tapi still aku doakan korang bahagia lah till jannah katanya...hahaha...

Till then...this is A.A.A





Saturday, May 14, 2016

Nama kita sama...part 2...


But well...in relationship ada masam manisnya kan...and aku pernah baca somewhere tapi tak ingat kat mana...if your relationship sangat bahagia maknanya ada something wrong is happening...and that person is so damn right sebab tetiba ada sorang budak ni msg aku kat fb...dia tanya pasal aku dengan A.A...well well well..apakah semua ini???

Budak tu tanya apa hubungan aku dengan A.A...and aku jawab just friend...lepas tu dia punya bersyukur bukan main...aku pun korek lah tanya kenapa...dia jawab bestfriend dia suka kat A.A...and tengah ngurat A.A...and A.A melayan...tapi dia ada dengar rumours pasal couple sama nama kat Johor so dia stalk aku...since aku tak penah nak post picture berdua ke or update status kat fb tgh bahagia berdua ke so dia tak dpt nak korek apa apa dari aku...tu yang dia direct tanya kat aku...tp yang sumpah bodoh is dia cakap dia syg bestfriend dia tu and nak tengok bestfriend dia bahagia...so dia nak tanya A.A tu in relationship ke single...lepas tu tanya kat aku which is masa tu aku tgh couple dgn A.A...babi sangat...hahaha...so aku cakap kat dia good luck lah nak bahagiakan bestfriend awak tu dengan menjadi penyibuk...the best part is apa tau...dia msg kat fb tu kan...MALAM RAYA!!!

Maka pagi raya tu berdayu dayu lah aku duduk tepi tingkap makan ketupat dengan rendang sambil mengenangkan nasib di tipu bf...lol...tapi masa tu aku tak pergi tanya A.A lagi...tgh raya kan...so mari bergembira dengan keluarga dan rakan rakan daripada melayan hal couple yang tah pape tu...dia msg semua aku tak reply...cukup seminggu raya aku msg dia...tanya pasal budak tu...dia terus ajak jumpa ye...takut le tu...hahaha...tapi aku tak nak jumpa...aku cakap settle kat msg je...nak tau semua apa yang jadi belakang aku...


So dia cerita satu satu...dari mula sampai akhir...part mana yang dia tipu...part mana yang dia tak tipu...patut lah sanggup pergi KL nak amek barang katanya...rupanya jumpa budak tu...bahagia siap budak tu bawak pergi clubbing semua...bahagia sangat ye...aku dengar membara je...last last aku tanya...sapa nama budak tu???dia jawab nama budak tu is...

Till then...buhbye...

* hahaha sorry sambung lagi...next last episode...and sorry sebab tak update and tak jengah blog korang...aku dah start busy for puasa...stock baru sampai photoshoot baru settle semua lah serentak nak kene buat...ni pun aku update sebab aku kene datang awal kat kedai sbb ada kontraktor nak datang betulkan toilet hahaha...

Saturday, April 30, 2016

EIDclusive...


Konsep ikan laga...gagah tapi gemalai...macam adik adik sado zaman sekarang kan...kbye...hahahaha...


Till then...Selamat Hari Raya...

Friday, April 29, 2016

Mega mendung...


Mendung lah account bank bulan ni...hahaha...siot tau Rizalman ni...since ni last year dia dengan Zalora so must grab one piece...or two...hahaha...btw ada design yang sold out...mencik lah...k bye nak kira duit tabung buluh...

Till then...selamat hari raya

Tuesday, April 26, 2016

Nama kita sama...


Initial nama aku A.A...kalau campur nama bapak aku A.A.A...and nama aku sangat lah common...bersepah sepah...first A ramai sangat...and selalu hari raya tersedak sedak aku makan ketupat rendang sebab orang sebut sebut nama aku...gituh...hahaha...yang second A pun ramai...tapi selalu ejaan lain...aku eja  Y tapi ramai eja pakai H...tapi bila nama aku A.A jarang sikit jumpa nama orang lain yang sama sebijik termasuk ejaan...

So cerita ni back in 2012...masa tu aku kerja front line hotel...masa tu aku rajin blogging and main facebook...hahaha...pastu ada sorang budak ni add kat fb...nama dia apa tah tak ingat...dia student kat poli jb...masa tu aku layan lah macam biasa...chat kat fb...lepas tu tukar no telefon...masa ni takde wasap lagi so msg msg je...haha...so masa msg msg tu dia cakap nama betul dia sama dengan nama aku...aku tak caya dia mms picture ic dia...aku bantai gelak sbb picture ic dia lawak gila...pastu dia merajuk...motif sangat...hahaha...cut the story short...kitaorg couple...hahahaha...

Masa bercouple ni kira oklah...agak bahagia...takde anasir jahat...and a few friend tau...tapi kawan dia bukan kawan aku...hahaha...tapi aku tak suka sikit sbb in our c4c world ada orang tau...if dunia plu tu kecil dunia c4c ni lagi kecil...basically everyone know everyone lah konsep dia...and masa tu aku dengan A.A ni agak letopslah...couple nama sama katanya...sapa tah sebarkan gossip...tak suka gila masa tu...so aku dengan A.A ni stay low profile je...jaga relationship kitaorg elok elok tanpa pedulik orang lain...

But well...in relationship ada masam manisnya kan...and aku pernah baca somewhere tapi tak ingat kat mana...if your relationship sangat bahagia maknanya ada something wrong is happening...and that person is so damn right sebab...


Saturday, April 23, 2016

Crush

Sumber picture dari Ig Crush...
Hurm camne nak start eh...malu lah kita...hahaha...nak cite pasal crush kita...hahaha...tetiba pakai kita...ok ok get real...hahaha im sure semua orang ada crush kan...nak nak bila tengah single...semua orang kita nak jadikan crush...gituh...hahaha...

Well for me ada sorang budak ni...kat ig...aku jumpa ig dia pun secara tak sengaja...pastu aku tengok follower dia sikit je...seribu lebih je...ramai lagi follower aku walaupun aku tak instafamous...hahaha...bila tengok je pic dia terus hati aku berdebar debar...adakah ini yang dinamakan cinta???lol...

Sejak dari tu aku stalk dia...aku set notification ig tu kat ig dia je...hahaha...so setiap kali dia upload picture aku tau...tapi dia ni jenis tak layan komen orang...and dia suka post picture dia je...hahaha...dia boleh dikategorikan sebagai sombong di ig...hahaha...tapi tu yang aku suka tu...aku tengok ade je orang komen tapi dia tak layan...dia pergi theme park ade orang komen napa tak bagitau boleh bagi discount...dia tak layan jugak...sebab tu aku suka dia...eh...hahaha...tak faham lah...

Aku tunjuk picture dia kat kbsm aku...dia tengok je terus dia cakap omg aku tak suka tapi dia sangat taste ko...hahaha...hurm tapi dia tak layan orang...aku nak tegur pun takut...hahaha...so baiklah aku jadi stalk tegar dia je...mane tau esok lusa jadi couple kan...gituh...

Hopefully korang xde follow ig dia...so tak lah aku segan...eh napa aku nak segan kan...hahaha...tengok bila cerita pasal dia terus aku merapu...adakah ini dinamakan jodoh???eh hahaha...so sapa crush korang sekarang??? kbye...

Till then...crush crush candy crush...

Wednesday, April 20, 2016

Decendents of sun...

Sumber picture dari google...
Omg sapa suka cerita drama korea kat sini???aku tak suka...hahaha...aku suka tengok rancangan variety show korea je macam Running Man...Return of Superman...yang kelakar je...kalau drama ni tak suka sangat...in fact aku tak pernah tengok drama korea langsung ye...walaupun pelakon dia molek molek...hahaha...

Tetapi...hah tetapi...hari tu lepak dengan kbsm aku...dia cerita pasal drama korea ni...pasal doktor bercinta dgn askar...since dia doktor dia tangkap feeling lah dia doktor dalam drama tu...hahaha cam harem...aku iyekan je sebab memang xde minat sangat...jap lagi dia asyik cerita je pasal drama tu...balik rumah adik aku pulak suruh aku downloadkan kat tempat kerja...drama sama juga sebab katanya ni drama paling meletop kat Korea...kalah winter sonata...gituhlah...

So Jumaat lepas aku pun download lah episode 1...dan since aku bosan lipat tudung aku tengok sekali...omg best yer...hahaha...terus aku download full 16 episode...hahaha...Sabtu Ahad kerja aku lipat stock tudung raya sambil tengok drama korea ni...khatam 16 episode terus...hahaha...

Cerita dia pasal doktor dan askar yang bercinta...tapi susah nak dating sebab kerja diaorg...lepas tu macam macam jadi...ahh banyak part sweet dengan kelakar...hahaha...pelakon utama dia Jongki tu elok tapi aku suka pelakon pembantu dia...hahaha...lagi elok...hurm boleh lah tengok drama korea lepas ni...hahaha...

Till then...annyonghaseyo...

Friday, April 8, 2016

How complicated is complicated...part 3...


Kitaorang lepak borak borak lama jugak...macam macam aku korek...and cerita dia sama timeline dengan cerita Kesian tapi part dia jahat semua dia tak cerita lah...hahaha...lepas tu nak balik dah...aku tanyalah eh ni nak balik mana??? lupa tanya tadi...jap lagi dia cakap balik umah kat area Tampoi...terus dunia aku gelap gelita masa tu...sebab yang duduk kat Tampoi is Kesian...

Rupa rupanya lepas diaorg gaduh diaorg baik balik then demi nak tunjuk konon cinta dia kuat si Ikea sanggup pindah JB...hahaha...siap kerja dekat dengan Kesian...supaya Kesian percaya kat dia yang dia setia dan tak curang lagi...sebab dekat selalu...tapi korang rasa???haruslah dia still cari jantan lain kan...


Sempat lah aku dengar cerita gaduh lagi dan baik balik lepas tu gaduh lagi...yang last aku tau Kesian dah couple dengan orang lain...tapi dia masih sayang kat Ikea...yang Ikea pulak masih kejar Kesian...belikan macam macam walaupun dia tak berapa nak ada duit...hahaha...aku suspect dia pau orang lain...hahaha...yang Kesian macam balas dendam dia biar je Ikea kejar dia...hurm tak tau lah apa jenis cinta diaorg...hahaha...


So apa pengajaran yang korang dapat bila baca cerita aku ni???


For me is always ready and trust your guts...macam aku rasa lepas balik KL si Ikea macam lain sikit terus aku dump dia...and it saves me from all this bullshit...hahaha...and since then aku buat 6 month policies tu...hahaha...aku pernah cerita dulu pasal 6 month tu...if aku couple aku make sure aku still rahsiakan relationship tu until cukup 6 bulan...if dah cukup 6 bulan baru aku bgtau bestfriend aku...sebab mana tau baru couple 3 bulan dia dah buat perangai macam si Ikea tu...takdelah bestfriend aku carut couple tiga bulan putus...hahaha...

Btw guys aku cerita benda ni supaya kita semua boleh belajar dari kesilapan dan tak lakukan kesilapan yang sama...bukan untuk aibkan sesiapa tau...remember before couple stalk habis habisan...hahaha...kalau tak reti stalk meh email aku, aku turunkan ilmu...hahahaha...

Till then...stick with one...not with bunch...


Pssst : Sabtu ni aku ade kat Maeps Serdang ada karnival mega yang boss aku decide nak join last minit...hahaha...sesapa free mai lah datang...aku bagi instant shawl free...hahaha...

Wednesday, March 30, 2016

How complicated is complicated...part 2...


Esoknya Kesian msg ajak aku lepak...so aku on jer...masa lepak tetiba dia bukak cerita...sebenarnya couple yang dia cerita kat aku tu is Ikea...and diaorang kenal masa aku ajak reramai pergi lepak and main bowling...rupanya lepas dari tu si Ikea ni dok mengurat si Kesian...and since aku rasa si Ikea ni tak serius so aku dump dia dulu...so sebab tu Kesian couple dengan Ikea...sebab masa tu Ikea dah single...gituh single katanya...cam yall...hahaha...

So Kesian dok cerita yang Ikea ni macam macam...dia sedih and terseksa katanya...tapi dia still sayang Ikea...hurm aku mula mula masa dia bagitau aku macam 'what bitch!!! padan muka kau...' hahaha tapi since aku kenal Kesian lagi lama so aku on his side...so aku bagi pandangan aku dan nasihat...Kesian nak ikut or not terpulang pada dia...yang penting aku dah tolong part mana yang aku mampu kan...

After a few month semua ok jer...Kesian tu aku tengok macam ok je move on...yang si BP tu aku tak tau apa kisah...lepas dulu gaduh dia bawak mulut pasal aku...terus aku nyahkan dia dari hidup aku...tapi kalau jumpe balik sekarang aku nak minta maaf sbb remove dia dari friendlist and dulu ade terngumpat dia sikit...hahaha...

One day aku tengah tengok tv tetiba ada orang whatapps aku...aku tengok no takde dalam contact...aku malas nak layan tapi bila tengok dp orang tu macam kenal...jap lagi Ikea uols...nak tercampak handphone aku...dia ajak jumpa pergi kopi kopi...aku mula mula macam malas tapi since aku tengah bosan masa tu aku pun cakap on...jom pergi kopi kopi...

Masa tengah kopi kopi tu aku korek lah semua...nak jugak tau dari his side of story kan betul ke dia jahat...lol...tapi aku tak lah tanya direct...kita kan orang melayu ada adab beralas...hahaha...aku tanya lah how come ada kat JB ni...cam nyemak je...dia cakap dah keja kat JB...and single sekarang...gituh dia pun beralas jugak nak ajak aku couple balik lah tu...memang tak lah kan...

Kitaorang lepak borak borak lama jugak...macam macam aku korek...and cerita dia sama timeline dengan cerita Kesian tapi part dia jahat semua dia tak cerita lah...hahaha...lepas tu nak balik dah...aku tanyalah eh ni nak balik mana??? lupa tanya tadi...jap lagi dia cakap balik umah kat area Tampoi...terus dunia aku gelap gelita masa tu...sebab yang duduk kat Tampoi is...