Tuesday, January 25, 2011

sEnyum by malique feat. najwa...


sEnyum senyum senyum
sEnyum senyum

kAcak luar
kAcak dalam
kAcak dengar sini
kAlau saya senyum
aWak mesti senyum sekali
kAlau kita senyum
sEmua orang berjangkit
bIla semua orang senyum
dUnia tiada penyakit

sEnyum
tAk perlu kata apa-apa
sEnyum
tAk perlu kata apa-apa
sEnyum
tAk perlu kata apa-apa
sEnyum
tAk perlu kata apa-apa

aKhirnya sempurna tiga album pertama
bUnyi macam koleksi hits terbaik orang lama
dAh ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
kAlau habis abjad aku rap dengan angka
sAtu dua tiga anugerah diterima
oH itu tahun lepas tahun ini cuma dua
tErsenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
dItertawakan oleh anakku Inca Medina

oH Inca Medina orang secantik nama
cAntik luar cantik dalam cantik macam mama
hAti macam grandmanya anginnya macam papa
kAlau dah merajuk nampak muncung sampai sana
sEbelum jadi drama dah tahu nak buat apa
nYanyi balik lagu ayat lama ayat mama
wAnita hari ini jaga sensitiviti
kAlau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

aY cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
kAlau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
sEnyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
kAlau tak ada pun aku masih mahu cubit

kAcak luar
kAcak dalam
kAcak dengar sini
kAlau saya senyum
aWak mesti senyum sekali
kAlau kita senyum
sEmua orang berjangkit
bIla semua orang senyum
dUnia tiada penyakit

sEnyum
tAk perlu kata apa-apa
sEnyum
tAk perlu kata apa-apa
sEnyum
tAk perlu kata apa-apa
sEnyum
tAk perlu kata apa-apa

aY buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
dEngan kumulus dan nimbus aku berkawan
aKu bukan rupawan aku bukan jutawan
tApi aku punya satu senyuman yang menawan

bAru mukadimah nampak macam sudah tertawan
dEngar kata hati perasaan jangan dilawan
kAlau takut mula-mula kita boleh berkawan
dUduk dulu biar ku belanja kopi secawan
aPa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
aPa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
aPa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
aPa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

tU boleh pun senyum cantiknya gigi
sEpuluh markah penuh seharusnya ku beri
wAnita hari ini harus pepandai puji
kAlau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

aY cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
kAlau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
sEnyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
kAlau tak ada pun aku masih mahu cubit

kAcak luar
kAcak dalam
kAcak dengar sini
kAlau saya senyum
aWak mesti senyum sekali
kAlau kita senyum
sEmua orang berjangkit
bIla semua orang senyum
dUnia tiada penyakit

sEnyum
tAk perlu kata apa-apa
sEnyum
tAk perlu kata apa-apa
sEnyum
tAk perlu kata apa-apa
sEnyum
tAk perlu kata apa-apa

kAcak luar
kAcak dalam
kAcak dengar sini
kAlau saya senyum
aWak mesti senyum sekali
kAlau kita senyum
sEmua orang berjangkit
bIla semua orang senyum
dUnia tiada penyakit

sEnyum :)

Monday, January 24, 2011

Mission 29.01.2011...part 2...

Cari ribbon and detailing...lagi...huhu...

Pilih jangan tak pilih!!!...sampai naik juling mata nak pilih...

Pastu cari bunga lagi...sekali...suke kan beli sikit sikit...hahaha...


Sorry lah bakal tunang orang...saya bz skit...tapi saya akan berusaha untuk bantu sedaya mungkin...jangan bimbang yer...awak salah sorang kawan baik saya so saya akan pastikan majlis awak cipom pom...


This is me babe...aidilasyrafazman

Sunday, January 23, 2011

Malam Syazliana untuk Arif...(Part 2)...

So from That's Cafe kiteorg terus gerak pergi Dva karaoke..kat Seri Alam...gigih kan nak pergi jauh jauh...saje je nak test...tak pernah pergi sini...huhu...

Hei...ikut jugak kiteorg sampai sini???

Cupcake Arif bawak...sedap...asal makanan je memang semua sedap kan...hahaha...

Dah lah Syazliana...tak penat ke ko nyanyi...

Antara lagu lagu...tribute to Farhat...hahaha...aaaaaaaaaaabadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

Lupe carik lago ko Syazliana...hahaha...

Confirm datang lagi...cume tak tau bile jer...hahaha...

Ok nanti kiteorg nyanyi lagu ko yer Syazliana...

Uiks...cantik kan deco Dva nie...huhu...asal nampak cermin semua pose...

Syazliana nak jugak???

Penat gelak je mlm tue...semua sbb Syazliana...hahaha...apa apa pon kita semua enjoy and thanks Arif for the food and karaoke...huhu...


This is me babe...aidilasyrafazman

Saturday, January 22, 2011

Malam Syazliana untuk Arif...(Part 1)...

Semalam Arif in Jb so he decide to belanja kiteorg makan...amek berkat gaji pertama n birthday dia yg dah lama berlalu...huhu...so kiteorg kumpul kat That's Cafe around 8pm...

In love gile dengan lampu nie...cantik sgt sgt...

Uiks...Auntie feeling feeling Yuna dalam video clip Decorate...and Auntie tunjuk clutch kuih putu yang baru...mantap sangat...

Shahrul and Ammar bergembira sakan...saya cite pasal Syazliana keluar MHI trus Ammar nyanyi...hahaha...x de orang lain ingat pon lirik lagu Syazliana...Ammar je dgn confident nyanyi...

See...Syazliana dah muncul...

Arif and Auntie camwhoring...

Lagu Syazliana berkumandang...

Comel menu die...huhu...and makan pon sedap...

Phone no and address...pergi try...sangat berbaloi...hahaha...

Ammar masih menyanyi lagu Syazliana...

Menu...price range pon ok...x melampau sangat...yg penting tempat cozy and staff yummy...hahaha...

Shahrul order Hot Mocha kot...tapi mcm sup kan...hahaha...

Eh...Syazliana nak order air ape???

Auntie n Perry order Tiramisu Blended...yum jugak nie...

Auntie order Chicken Chop Thai Style...yummy...

Orang lain order Chicken Chop yg heaven nie...

Uiks...rupenya di bawah ayam yg seketul besar itu ade wedges...huhu...

Semua orang dah abis makan...eh sape tue tak habis lagi???

Kenyang ke Syazliana???

Cepat pose kat pintu cantik...hahaha...lepas makan kiteorg bercam whore kat luar kedai dan sekitar situ...lepas tue trus nak gerak ke Seri Alam...gigih tak gigih kan...hahaha...

Hei...bila ko nak abis nyanyi nie???

Kedai nie super cute kan...atas bumbung ada kerusi lagi...hahaha...

Model tak berbayar...feeling feeling New Zealand...

Dan pose lagi...

Lagi lagi...hahaha...puas Shahrul bergambar...

Syazliana pon nak amek pic jugak ker???Amek ko setiap kali kuar nama Syazliana semua org tgk
Ammar...hahaha...dan sepanjang malam tue tak terkira bape banyak kali nama Syazliana di sebut...agaknya die terbatuk tersedak kat umah...hahaha...

bersambung...


This is me babe...aidilasyrafazman