Sunday, August 14, 2011

Semalam...

Bila nafsu makan menang...sampai 3 bungkus tepung pelita...-__-"

Makanan...makanan...

Aku dengan member buka puasa dekat rumah abg Faizal...semua orang beli makanan berbuka sendiri...lepas tu makan ramai ramai dekat rumah abg Faizal...tapi atas dasar kitaorang semua ingat kawan...<---ayat cover tak nak bagi nafsu menang...maka ramai lah yang membeli kuih muih untuk semua orang...akibatnya...lambakan kuih muih dan tak ramai yang mempunyai kapasiti perut yang besar...makanan berlebihan dibawa sehingga sahur...lepas buka puasa semua lepak depan tv tgk tv series...habis satu season kitaorang tengok...Lepas tu terus pergi pasar karat...level gula dalam badan masing masing mendadak naik...sebab ramai sangat eye candy...harus kene sugar rush...lepas minum minum aku terus balik...tidur sebab hari ni kerja...dan sekarang aku tengah kerja tapi aku mengantuk...dalam 48jam aku baru tidur 4 jam...kepala aku pun dah senoneng semacam je ni...balik ni nak matikan diri...
Tapi nanti budak pukul 11 masuk aku nak amik power nap kejap...tadi nak berak pun tak da orang ganti...seksa...


Note : Boleh buat lagi tapi masa beli makanan jangan terpedaya dengan kecomelan penjual...
Dan jangan belikan makanan untuk kawan...


AAA

No comments: