Tuesday, April 5, 2011

Saya minta maaf...

Hati rase tak tenteram...tak tau nape...tido pon asyik tak lena jer...kejap kejap terjaga...hurm...maybe sebab ade rase bersalah kat certain certain orang...skang nie asyik teringat je salah kat orang lain...baik mintak maaf dulu kan...

Dulu saya pernah lepaskan orang yg saya sayang...sebab saya rase die lebih sayangkan orang lain...tapi saya x bagi die peluang untuk jelaskan pape dan die tak nak jelaskan pape pada saya...tapi baru baru nie die datang balik dlm hidup saya...atau mungkin saya yg cari die balik...mase bersama saya...die mungkin tak bahagia...tah lah...saya x pernah tanya pulak dulu...tapi yang pasti saya tak pandai buat orang bahagia...kalo ade peluang dan masa...saya akan cuba tebus kembali semua yg saya x mampu lakukan untuk awak...tapi bukan sekaranglah...sebab saya masih belum bersedia untuk berada di dalam relationship lagi...untuk awak yg pernah saya sayang...dan mungkin masih sayang...saya minta maaf untuk semua yang berlaku...mintak kiss sikit...lalalala...

Dulu saya pernah benci sorang budak nie...atas sebab sebab yang tak dapat dipastikan...mungkin sebab die muncul terlalu banyak di dalam hidup saya...mane mane je mesti ade die...sampai saya meluat dan tak tahan...baru baru nie...dengar cite die putus dengan kekasih die...dan antara sebab sebab die putus adalah saya...ok itu merepek...saya xde kene mengena dalam hidup die...untuk awak yg saya pernah benci...saya minta maaf sebab kekasih awak lebih suka saya daripada awak...dan saya minta maaf kekasih awak tau awak ade kekasih lain dan saya bukan orang pertama yang bagitau perkara itu kepada kekasih awak...dan saya minta maaf kalo awak rase saya musuh awak...tapi yang pasti saya ikhlas minta maaf sebab remove awak 2 kali kat fb...

Dulu saya pernah suka sorang budak nie...tapi die gile gelojoh tak reti sabar sibuk pergi couple dengan orang lain...tapi jodoh dieorg tak panjang *\O/* <---angkat pom pom...dan jodoh saya dengan die pon dah xde kot...so kitoerg jadi kawan jer...ari tue saya buat lawak April fool kat die...saya cakap saya dah ade couple...jap lagi sikit punya panjang die ceramah...pastu saya cakap April fool die terus merajuk...dan mungkin sedikit sentap dan marah...pape lah...untuk awak yang ngada ngada...saya minta maaf sebab saya buat lawak bodoh...and sebab lawak tue lawak bodoh awak sepatutnye ketawa bukan merajuk...dan sebab saya tak pandai pujuk...jadi merajuk lah puas puas ye awak...bila dah puas merajuk msg je saya...no masih same...

Agak agaknye boleh tido lena tak lepas nie???


This is me babe...Aidil Asyraf Azman

No comments: