Wednesday, December 19, 2012

Sorry korang...

Sorry korang lama gila aku tak update...actually sekarang ni aku buzy sikit dengan kerja...banyak problem yang timbul sampai aku sakit teruk...mc dekat seminggu dan yang paling aku risau bp aku naik tinggi sangat...too much stress sampai tak boleh nak handle...lucky for me ada kawan kawan yang sentiasa bagi moral support supaya aku bertahan...tapi tengok lah berapa lama boleh bertahan...

Btw maybe aku akan buat bisnes kecil kecilan nak cari side income...bisnes apa nanti aku cerita...korang doakan aku berjaya yer...


- aidil asyraf azman - 

5 comments:

Gillette Flores said...

Jaga kesihatan tu beb.
Bagus lah nak bisnes tu.
Semoga berjaya ya :)

Asrul "iLham" Sany said...

patot la lama tak nampak ko... mana hadiah birthday aku? muahahaha

Asyraf_Crescent said...

Gill - tq tq...

Asyraf_Crescent said...

Asrul - hahah...aku dtg KL nanti aku belanja makan...

Orient Riedel said...

pewitttt