Monday, February 14, 2011

Be my valentine...

Erk...today valentine tue...tapi kan haram untuk kite semua sambut...so tak yah sambut eh korang...sebab ape eh haram...korang tanya saya???saya pulak tanya en. google...hahaha...tak pon pn. wiki wiki...pe lagi...sila lah mengoogle atau mewiki sendiri...jangan malas malas...hahaha...

Btw kan...korang tau kan saya hardcore main cityville kat fb...so sempena valentine nie ade lah jugak terselit task task valentine...korang kene buat kad pastu bagi kat semua neighbour korang...lagi banyak korang dapat kad banyak lah jugak hadiah yang korang boleh claim...tapi itu bukan masalahnya...hahaha...cite hangat tue bermula bila saya dah sent kad kad tue kat semua neighbour saya...wah...nebes nie nak cite...hahaha...ok ok...(tarik nafas dalam dalam...)
saya rasa salah sorang game buddy saya syok kat saya lah...hahahahahaha...berani mati kan berangan...

Tapi really...die sweet gile wei...sampai at some point kan...saya rasa saya pon dah syok kat die wei...cam ne nie...hahaha...gile gatal kan saya nie...tapi sumpah wei...die cute gilerrrrrrr...hahaha...matilah saya kalo die bace nie...takpe takpe...die tak leh marah punya...hahaha...tak sangka...slalu valentine tak pernah ade makna...tapi tahun nie ade lak...hahaha...woot woot...

Psst...sebelum korang buat tuduhan melulu...perlu diingatkan...lelaki boleh kawin 4...sekian...

This is me babe...AidilAsyrafAzman

No comments: