Saturday, February 5, 2011

Big angpow!!!

Wuhuu...mase Cny ari tue saya pergi makan kat umah boss super besar...huhu...byk sungguh makanan so melantak lah puas puas...nasi minyak...ayam merah...paceri nenas...acar...satay daging n ayam...yg xde pic is apam balik...popiah basah...cendol...air sirap n oren...meriah kan...semua saya bedal....hahaha...

Tak ramai sgt mase saya sampai...huhu...bos kecik kat dalam umah tgh layan VIP segala...

Khemah tok makanan...my fav place...hahaha...

Kelihatan di situ anak boss sedang mengemas...hahaha...kene tolong jugak rupanye...

Isk isk isk...besarnye umah boss...balik je dari umah boss saya pergi umah my fren lak...Nazry Azmy...

Kat umah Nazry lak ade mee hoon goreng...kari ayam...kacang pol...bread butter pudding...karipap sardin...yum yum yum...dan semua saya makan...hahaha...

Racun di tangan kiri ku...madu dibelakang ku...eh tibah...hahaha...

Omg...serious comel...hahaha...

Yang paling penting...angpow and limau...hahaha...besar punya!!!


This is me babe...aidilasyrafazman

No comments: