Thursday, February 9, 2012

Masa itu...dah berlalu...

Tahun lepas...something ugly and bad happened to me...well aku cuma budak kampung biasa...duduk kat selatan...with south attitude...normal life...tetiba nama aku jadi sebutan dan umpatan...haha...sebab someone sebarkan rumors about me to this one particular comunity...so they talked about me...haha...whatever...

Tadi aku chat dengan seorang member ni...macam macam kita orang chat...sampai termasuk part tu...dia ikhlas kata dia start kenal nama aku masa tu...orang sibuk bercerita buruk pasal aku...dan dia pun add aku kat facebook...tapi dia cakap lepas dia kenal aku...semua tanggapan buruk tu luntur...sebab aku bukan macam yang orang cakap...

So mulut orang kita tak boleh nak tutup kan...so let it be...kita kenal diri kita sendiri so teruskan hidup...

So korang...

Credit to Arif Eddy...sorry I rembat dari FB dia...hahaha...

Note : Thanks to you...


AAA

No comments: