Saturday, February 4, 2012

Surat cinta...

Semalam kerja malam...so balik pukul 7am...Farhat ada sekali sebab dia naik bus dari KL malam so sampai Jb subuh...dia naik cab datang hotel so boleh balik sesama...pergi breakfast kat Jb Central and pung pang pung pang...kol 10 am baru tidur...and kene bangun kol 1pm sebab kene masuk kerja kol 3pm...sebab ada orang cuti kaedahnya...

Bangun tidur pukul 3.06 minit...keluar bilik tengok rumah kosong...pergi dapur minum air...pergi hall bukak tv...then tengok jam lagi sekali...hurm...3.12 minit...tengok tv...tengok jam...tengok tv...tengok jam...Then it's hit me...Damn...aku masuk kerja pukul 3 lah...alarm tak bunyi atau aku tak sedar...call hotel cakap aku sampai in 30 minute...

Mandi ala kadar terus tahan cab...sentap sebab muka sembab...sampai hotel budak baru buat hal...macam macam...pastu siap sound aku datang lambat...kau mampooo sound senior kau walaupun kau baru kerja tak sampai seminggu...

Dia balik je aku check semua report...settle kan guest dan tengok report macam sial berterabur...lintang pukang...duit tak tally...credit card salah harga...pastu senior kau lagi sorang pun complaint kau asyik main facebook...kitaorang mampu tengok tv...main facebook...main game...sambil buat kerja...kau tak mampooo so stick to doing your job only...dan sebab banyak sangat salah dan kau berangan kau cantik...dan esok aku tak jumpa kau...so terimalah hadiah...


Sekeping surat cinta...



Note : Mood cinta kan...February...


AAA

No comments: