Wednesday, December 16, 2015

Hoi orang kampung...



Hei guys sorry sangat lama tak update or nyemak kat blog korang...since aku tukar kerja ni masih belum jumpa timing sesuai yer...hahaha...nampak tak dedikasi terhadap kerja...

Oh saja nak bagitau aku sekarang kerja kat Cipta Exclusive Kidswear...so sapa kat Jb free boleh lah jemput singgah kat showroom kitaorg kat Setia Tropika...or kalau ada event boleh jumpa aku untuk dapatkan discount hebat baju kanak kanak...hahaha...baju orang dewasa next year kot...

Weekend ni aku berkampung kat PWTC untuk Mood Republik so sapa sapa free marilah singgah...aku bagi free gift kalau time korang datang ada lagi...hahaha...

Ok korang nanti aku update lagi...btw boleh follow ig aku @add_asyraf dan ig @cipta.my yer...ig cepat sikit update...hahahaa...

Till then...buhbye...

No comments: