Monday, March 9, 2009

bulan cerita tentang daydreaming...

ahai...indahnya dunia...

saya suka berangan...itu sifat mulia saya juga...setiap masa setiap saat saya berangan...kadang kadang saya rasa macam hidup dalam angan angan...bile berjalan ade rama rama berterbangan...bila bawak kete semua org memandu dengan berhemah...semua yg indah indah...tapi hakikat kalo berjalan sampah je yg saya nampak...x pun bangkai haiwan yg kene langgar...kalo bawak kete x maki org x sah...bak lagu keranamu malaysia kan...

'berkereta jenama negara...kene maki di jalan raya...'
giler x???nak nak negara jiran punye pemandu...kat negara sendiri elok je bawak kete...lepas kastam johor terus kene sawan jalan raya...bile dah accident nak maki maki org lak..."oh i didnt know this road...oh i new here...first time in johor...oh i itu...oh i ini..."gie matilah ko...geram kan saya...melalut kan saya...dah lari topik dah...hahaha...

orang kata berangan ada bagusnya...ianya satu motivasi diri untuk kite mengejar angan angan tue...tapi bagi saya bila saya berangan ianya akan jadi giler dan x keruan...hahaha...saya memang dah x betul dah...saya pun dah x faham apa yang saya taip nie...


apa apa pun saya pemberangan yang setia...

arnab arnab di bulan pun pandai berangan...dari warna putih dah jadi coklat sebab berjemur di bawah matahari...tan katanya...beranganlah ko arnab...


bulan nak makan burger arnab...hahaha...bertempiaran lari arnab arnab di bulan...


No comments: