Wednesday, March 4, 2009

bulan cerita tentang misteri

cerita nie cerita selingan ye...

saya nak cerita tentang 1 cerita yg baru berlaku pada saya...mase saya nak log in blogspot nie...tetiba saya blank...saya lupa username and password...setelah agak lama kelihatan sengal di depan pc baru saya ingat balik username and password tue...geram and malu lak pada diri sendiri...hehe...

arhhh... tension!!!tetap vogue walaupun marah...


siapakah insan di atas???

berbalik kepada tajuk entry nie...saya nak cerita skit tentang saya...saya seorang yg misteri dan perahsia...kalau kawan saya kata mereka kenal saya 100%...mereka tipu...maybe they know me bout 50% je kot...hehe...kenapa saya suke berahsia???kerana itu adalah sifat terpuji saya...maybe kawan saya kata saya tipu dan x pandai berahsia...itu kerana mereka belum mencapai tahap untuk menjadi 'kawan' saya...hehe...kalau terasa...sorry...tutup mata jangan baca...hehe...pada saya kalau saya ade masalah saya akan cuba selesaikan sendiri...x perlu bantuan orang lain...bukan saya sombong atau x percaya kat orang lain tapi saya x suka susahkan orang lain...itu cara saya...hehe...family saya pun tau saya jenis perahsia...tapi mereka faham kerana itulah saya...kalau mereka tanye sesuatu then saya jawab pendek je maknenye saya tidak akan berkongsi perkara itu dengan semua...hehe...

bulan itu misteri...

No comments: