Friday, March 6, 2009

bulan cerita tentang paranoid





arnab arnab di bulan sentiasa ketakutan bila memikirkan syeikh muzaffar nak mendarat di bulan lak lepas nie...

saya seorang yg paranoid skit...bile saya berada di 1 kawasan di luar 'safety zone' saya...saya akan cepat menggelabah dan rasa x tenteram...bagaikan ade seseorang akan menangkap saya untuk di jual di sempadan Btam...ataupun untuk memotong anggota badan saya dan mengambil organ dalaman saya untuk dijual di Venuezela...lebih lebih lagi bila saya bersendirian tanpa teman...


mata coklat saya akan sentiasa berwaspada pada anasir yang pelik dan mencurigakan...

sebab tue saya x suke pergi ke mane mane berseorangan...kalo saya terpaksa pergi seorang jugak saya akan pergi terus ke tempat di tuju...selesaikan segala yang perlu dibuat dan balik ke rumah segera...dan saya akan gunakan kepakaran saya iaitu berjalan dengan kadar pantas...sepantas arnab bulan bersembunyi di kala ternampak kapal angkasa...hurm...pelik kan saya...hish...saya saya ( sambil menggeleng kepala )...

bulan kegusaran...

No comments: