Sunday, December 26, 2010

aNugerah kHas jUri...


fIrst of all...SORRY sangat untuk yg tak dapat password...aNugerah kHas jUri nie agak personal dan cuma 5 orang yang rapat dengan saya je dapat...i mean like really rapat yer...so yang tak dapat password tue main main lah dengan cursor kat blog saya nie sambil dengar lagu dari dMasiv tue...sekadar menghiburkan hati yang mungkin sentap sikit...
SORRY SORRYlagi sekali...

aNd for those yang dapat password...let's the fun begin...





this is me babe...muntah lah puas puas...

3 comments:

Orient Riedel said...
This comment has been removed by the author.
Orient Riedel said...

alangkah indahnye kalau cinta saya seperti itu..tapi selalu benda yang terjadi tidak seperti yang kita harapkan.. dan saya yakin, Allah pasti sedang mengatur yang terbaek untuk saya...

Asyraf_Crescent said...

hahaha...insyaAllah...saya doakan yang terbaik untuk awak yer en dan...