Wednesday, December 22, 2010

pAssword required...


pErhatian...esok 2 award ini akan di publish...and ke dua dua award nie perlukan pAssword untuk korang tau sape pemenangnya...jeng jeng jeng...so sila request password dari saya...dan kalo saya bagi password kepada korang...makna nya password tue untuk korang jer...bukan untuk di share beramai ramai yer...

dan kalo saya x bagi password kepada korang...atau mase korang buzz kat fb saya trus offline...maknanye saya x nak bagi password kat korang...hahaha...

dan di sini saya bagi 3 sebab kenapa x nak bagi password kat korang...(bagi yg tak dapat password...)

1. sebab saya x percaya dan x rapat dengan korang...
2. sebab korang mulut longkang...
3. sebab korang adalah pemenang award tue...

sekian...


this is me babe...tunggu besok...

No comments: