Friday, July 29, 2011

Movie - Captain America...


Satu Malaysia sibuk tgk bola...kiteorg gie tgk wayang...and I'm not going to talk about football because dalam wayang dah ramai orang update kat fb yg Harimau Malaya sudah dibaham Singa...aum aum...trus tak senang duduk dalam wayang...hahaha...and yes my dear friend...I'm not a big fan of football but saya tau ape yang berlaku...ok ok skip football...its make me feel horny sleepy...lalalala...

So me...Hilman...Khairi and artis jemputan Farhat go watch Captain America...yehaa...since it's from Marvel nye cartoon so cite die agak menarik...huhu...action pun agak letop lah...no siyesly byk letop letop...hahaha...for those yang suke cite cite action boleh lah gie tgk...best best...btw sy x nak buat review...malas...miahaha...


Note : Have to seal my hp inside pocket all the time... -___- ''  too much smsing...


This is me babe...Aidil Asyraf Azman

No comments: