Thursday, July 14, 2011

Ternyata...

Aku lihat dia pandangan pertama...
Ternyata indah...
Senyuman...
Liriknya...

Ku ingin dia...
Saat pertama...
Berjumpa...
Dengannya...
Membuat aku gelisah...

 Waktuku berlalu hari demi hari...
Hati ku dambakannya...
Untuk bercinta lagi...

Ku ingin dia...
Saat pertama...
Berjumpa...
Dengannya...
Membuat ku gelisah...
 
 Waktu berlalu hari demi hari...
Hati ku dambakannya...
Untuk bercinta lagi...


 * Dia makin jauh...ade masalah pon dah tak nak share...semua die nak tanggung sendiri...dia dah tak macam dulu dah...saya rindu dia yg dulu...yg suka emo emo dengan saya...yg suka merajuk bila saya sakat dia...yg suka bile saya panggil nama manja dia...yg suka bila saya tanya makan apa ari nie???yg suka nak marah bila dia kalah...hurm...saya rindu dia sangat sangat...tapi...sekarang dah lain...dia dah tak sms macam dulu...dia dah tak call macam dulu...dia dah tak pesan minum air slalu macam dulu...dia dah tak selalu ingatkan saya...
tapi mungkin dia perlu lebih masa...tah...takpelah...saya lebih rela undur diri untuk kebahagian dia...hehehe...

Always a bestfriend...
Never a boyfriend...


Note : Tak yah cari clue k...memang x jumpe...

This is me babe...Aidil Asyraf Azman

No comments: