Sunday, February 7, 2016

Raya Raya Raya with Cipta 2016...

Adra Instant Hijab Premium Papillon in Gorgeous Black...

Di kala korang sakan bergembira menjalani hidup...aku tengah stress untuk raya punya collection...sumpah stress wei...kerisauan dia sampai kadang kadang kau terjaga tengah malam terus amek handphone terus msg boss...boss aku pun sama kadang kadang pukul 4 pagi msg tanya warna apa in tahun ni...pukul 4 pagi yer...hahaha...
Dulu aku jenis orang tak suka risiko sangat...tapi sejak keje dengan Cipta ni tiap tiap hari hadap risiko...risiko paling besar is pilih warna dan design baju pastu tak laku...omg mintak di jauhkan...penat aku study warna and design tau...in other word stalking famous designer kat Malaysia and oversea...hahaha...

Sekarang tengah final stage design and pilih warna lepas tu start production...so nanti hopefully April dah siap and boleh start photoshoot untuk kempen raya pulak...tema sampai sekarang tak jumpa yang sesuai...tapi nama baju and warna baju dah settle...tahun  ni aku rasa emerald green dah tak in...sebab dah 3 tahun dia famous...so sapa pakai emerald tahun ni boleh cakap kat dia that colour is so 3 years ago...hahaha...tahun ni tahun biru...so pergilah buat baju raya in shades of biru...hahaha...kalau ada partner leh buat baju raya sama warna...hahaha...

Oh btw aku tengah cari model kanak kanak perempuan 5 - 10 tahun...nak buat model untuk raya nanti...and photoshoot kat JB so orang JB or Singapore please respond...hahaha...macam lah ada orang baca blog ni...

Till then...buhbye...

2 comments:

numan said...

Tahun nie biru ker .. boleh la nak tempah siap2 awal2 baju melayu nie.
Boleh letak bulu2 pelepah tak kat shoulder dengan bulu ari2 dekat depan dada tue. Hipster kan. Kehkeh.

Asyraf_Crescent said...

@Numan - beli je dengan aku...ada bulu bulu kasawari lagi...hahaha...euww sgt bula ari ari kat dada...hahahaha...hipster terlampau...