Thursday, October 13, 2011

B A L I earthquake...

Source
Pagi tadi Farhat call bagitau Bali gempa bumi...so aku sampai je tempat kerja terus google tengok news...tapi tak banyak sangat gambar dan berita...sambil baca baca news yang ada hati ni berdoa jugak supaya tak teruk sangat rosaknya...lepas tu tetiba teringat kat orang orang yang kitaorg kenal kat sana...tempat tempat yang memberi kesan mendalam kat diri kitaorang...contohnya KFC Kuta...hehehe...bila tengok gambar semua tak teruk sangat bersyukur sikit...terus main game...hahaha...bukan nak buat kerja kan aku nie...sambil main game tetiba nampak Arif tag gambar kat kitaorang...


Alhamdullilah...Reza supir/kawan kitaorang kat Bali selamat...gigih Arif terus bbm dengan Reza kan...



Hmmm...rindu Bali lah...voley???hahaha...




Note : Sayang jom gi Bali...lalala...




AAA

2 comments:

reez said...

pity them kan?

:)

crescent said...

hei reez...tq menjengah...

yup pity for them...but Alhamdullillah people that i know in Bali is safe...

:)