Saturday, October 15, 2011

Tetiba jer...


Hahaha...tetiba semalam kene suprise pulak...walaupun lambat 11 hari...terima kasih Niezam dengan Khai...sumpah aku terperanjat...depan abg abg polis korang jerit kan...memang meriah...hahaha...tahun nie dapat 3 kek birthday...terima kasih korang yang bagi tue...tapi x sempat nak ambil gambar sebab lupa...excited sangat...dah dalam perut baru ingat nak ambil gambar...hahaha...yang ni Niezam paksa ambil gambar...kalau tak memang ambil gambar alas kek tu je...hahaha...

Bulan ni aku akan sibuk sikit lah...akan ada projek suprise dan akan ada projek ' K H A I ' yang akan continue sampai Disember...dan November pulak ade projek ' G O O G L E M A P S '...hehehe...buzy buzy...takpe yang penting aku happy dan tak kacau orang...


Note : Bahagiakah???


AAA

2 comments:

hamzah ian said...

bday aku takda org kasi kek pun.. sobsss

crescent said...

alolo...bila birthday ko???meh aku belikan...