Sunday, October 9, 2011

Movie - Three Musketeers...


Wohoooo...lama wei aku tak tengok movie baru keluar...slalu dah nak abis kat panggung baru terhegeh hegeh nak pergi tengok...btw aku tengok cerita ni semalam kat TGV Jusco Tebrau...sentap sikit...sebab TGV tengah renovate...and sistem dia macam hampeh lah...and nak beli tiket macam haram jadah kene beratur...opss...maaf mencarut di situ...dan harga tiket movie baru 3D adalah RM21...mahal cam haram kan...tempat lain RM18 kot...TGV memang cekik darah...patut tengah renovate plus customer tak selesa lagi bagilah murah sikit...ni tak makin mahal pulak...sebab tu aku tak suka tengok wayang kat TGV...mahal...hahaha...nasib baik budak yang jaga house 3D tu comel...hehe...sejuk sikit hati...

Oh sebenarnya nak cerita pasal movie ni...hahaha...melalut lak...movie ni super awesome wei...plus aku tengok 3D haruslah tak senang duduk...scene gaduh gaduh memang best...and aku rasa Logan Lerman tu makin cute pulak...dulu masa dia berlakon Percy Jackson cute tapi sekarang makin cute...hahaha...but seriously pergi lah tengok movie ni...memang berbaloi baloi RM18 tu...eh jap...aku bayar RM21...memang berbaloi baloi lah RM21 tu...hahaha...


Note : Oh lain rasanya tengok wayang sorang sorang... :p


AAA

No comments: