Friday, October 21, 2011

Poyo ni...

 Hari tu aku kerja pagi...lepas settle buat report semua aku check inbox phone...ada msg masuk...aku tau mesti dia hantar morning msg yang berbunga bunga...burung terbang lah...bunga mekar lah...kucing mengiauw lah...pelangi muncul lah...yup...dia memang drama dan sastera sikit...tapi aku suka...hahaha...tu tak jadi masalah...so aku reply balik msg dia...

Aku : Semalam senyap je...tak msg langsung...sy hantar msg pun tak reply... *buat muka merajuk...

Tak sampai seminit ada msg masuk...

Dia : Tu tak bermakna cintaku tak mekar di jiwa...

-____________________-"

Drama kan dia nie...terus aku ketawa terkekek kekek kat ofis...tak jadi nak merajuk...dan seperti biasa boss kat sebelah jeling je...


Note : Muntah ke korang???hahaha...


AAA

No comments: