Monday, December 26, 2011

Aku sayang kamu bongok!!!


Korang dah tengok tak telemovie ni???Hari tu premiere kat Astro Ria tapi aku keje so tak dapat tengok...la ni baru tengok tadi...kat youtube...haha...ok jarang aku suka telemovie melayu ye...bukan apa...selalu kan cerite telemovie melayu ni hazab ye...tapi kali ni aku suka...sebab jalan cerita dia menarik...dan pelakon pembantu dia super lawak...siapa yang tak tengok lagi silakan tengok di Astro Ria...kalau tak silap ada ulangan hari new year nanti...1 Januari...hahaha...kalau tak sempat tengok kat youtube...

Aku nak buat sipnosis tapi tak boleh nak cerita...sebab tak leh stop ketawa....adoi...ingat je muka si Kinah dengan Didie Alias terus tergelak...overall cerita ni memang best tapi satu je slack...aku rasa lagu latar banyak sangat lagu Indonesia...kalau di selang selikan dengan lagu tempatan cerita ini akan jadi lebih baik...hehe...so siapa yang belum tengok sila lah ke youtube...hahaha...

Kalau mimpi biar sampai ke bintang... :)


Note : Sorry to say...sorry to say...adoi...penat aku gelak...Kina Kina...



AAA

No comments: