Wednesday, December 14, 2011

My heart...


Korang pernah tengok cerita ni tak??? Cerita ni kan gila faymes dulu...masa tu movie movie Indonesia baru nak masuk Malaysia...sebab cerita ni jugak lah si Irwan dgn Acha tu faymes...yang Nina tu dah memang faymes kan...eh sapa nak perempuan lagi sorang tue???hahaha...whatever lah...so korang pernah tengok tak cerita ni???

Aku baru je tengok kat youtube tadi...hahaha...gila loser kan...sejam lebih dok tgk movie kat youtube di waktu kerja...oh makan gaji buta je hari ni...haha...sebab aku baru nak tengok cerita ni???sebab ada satu scene tu diaorg berlakon kat salah satu tempat yang cantik kat Indonesia...ngee...

Tapi kan...lepas movie tu abis...(oh btw movie tu sedih wei...) aku pun tengok lah video clip dia...hehehe...terus aku pengsan...bangun...pengsan lagi sekali...apakah yang berada di kepala Acha itu???hahaha...whatever sangat stylist dia tau...lepas je tengok movie and video clip ni tetiba rasa dekat di hati...mengapakah??


Note : Minta minta aku tak berdrama nanti...oh hati please be strong...jangan nak touching touching jer...


AAA

No comments: