Saturday, April 23, 2016

Crush

Sumber picture dari Ig Crush...
Hurm camne nak start eh...malu lah kita...hahaha...nak cite pasal crush kita...hahaha...tetiba pakai kita...ok ok get real...hahaha im sure semua orang ada crush kan...nak nak bila tengah single...semua orang kita nak jadikan crush...gituh...hahaha...

Well for me ada sorang budak ni...kat ig...aku jumpa ig dia pun secara tak sengaja...pastu aku tengok follower dia sikit je...seribu lebih je...ramai lagi follower aku walaupun aku tak instafamous...hahaha...bila tengok je pic dia terus hati aku berdebar debar...adakah ini yang dinamakan cinta???lol...

Sejak dari tu aku stalk dia...aku set notification ig tu kat ig dia je...hahaha...so setiap kali dia upload picture aku tau...tapi dia ni jenis tak layan komen orang...and dia suka post picture dia je...hahaha...dia boleh dikategorikan sebagai sombong di ig...hahaha...tapi tu yang aku suka tu...aku tengok ade je orang komen tapi dia tak layan...dia pergi theme park ade orang komen napa tak bagitau boleh bagi discount...dia tak layan jugak...sebab tu aku suka dia...eh...hahaha...tak faham lah...

Aku tunjuk picture dia kat kbsm aku...dia tengok je terus dia cakap omg aku tak suka tapi dia sangat taste ko...hahaha...hurm tapi dia tak layan orang...aku nak tegur pun takut...hahaha...so baiklah aku jadi stalk tegar dia je...mane tau esok lusa jadi couple kan...gituh...

Hopefully korang xde follow ig dia...so tak lah aku segan...eh napa aku nak segan kan...hahaha...tengok bila cerita pasal dia terus aku merapu...adakah ini dinamakan jodoh???eh hahaha...so sapa crush korang sekarang??? kbye...

Till then...crush crush candy crush...

12 comments:

numan said...

Nampak sado lengan nya .. aummm ..kehkeh

Anonymous said...

sado lagi kot abam nu'man. dah la kepala bersinar2. hahaha

Shark said...

kirim salam crush! hahaha

Carleed Danial said...

not bad...hahahah..

Unknown said...

Yap...really not bad...huhuhu...;-P

Asyraf_Crescent said...

@Nu'man - sado di hati saia...eh hahahaha...

Asyraf_Crescent said...

@Anony - wah dah jumpa abg nu'man ke???

Asyraf_Crescent said...

@shark - eh seganlah...hahahaha...

Asyraf_Crescent said...

@Carl Dani - tgk lah sapa pilih...eh hahahah...

Asyraf_Crescent said...

@Amir - huhu...elok dipandang je...hahaha...

Unknown said...

taknak share full pic ke? boleh kita crush berjemaah..ehh

Asyraf_Crescent said...

@Aries - hahaha tak boleh...nanti korang jatuh cinta...hahaha...jap ko kan dah ada a b c d e f g...nak jugak ke???hahaha...