Wednesday, April 20, 2016

Decendents of sun...

Sumber picture dari google...
Omg sapa suka cerita drama korea kat sini???aku tak suka...hahaha...aku suka tengok rancangan variety show korea je macam Running Man...Return of Superman...yang kelakar je...kalau drama ni tak suka sangat...in fact aku tak pernah tengok drama korea langsung ye...walaupun pelakon dia molek molek...hahaha...

Tetapi...hah tetapi...hari tu lepak dengan kbsm aku...dia cerita pasal drama korea ni...pasal doktor bercinta dgn askar...since dia doktor dia tangkap feeling lah dia doktor dalam drama tu...hahaha cam harem...aku iyekan je sebab memang xde minat sangat...jap lagi dia asyik cerita je pasal drama tu...balik rumah adik aku pulak suruh aku downloadkan kat tempat kerja...drama sama juga sebab katanya ni drama paling meletop kat Korea...kalah winter sonata...gituhlah...

So Jumaat lepas aku pun download lah episode 1...dan since aku bosan lipat tudung aku tengok sekali...omg best yer...hahaha...terus aku download full 16 episode...hahaha...Sabtu Ahad kerja aku lipat stock tudung raya sambil tengok drama korea ni...khatam 16 episode terus...hahaha...

Cerita dia pasal doktor dan askar yang bercinta...tapi susah nak dating sebab kerja diaorg...lepas tu macam macam jadi...ahh banyak part sweet dengan kelakar...hahaha...pelakon utama dia Jongki tu elok tapi aku suka pelakon pembantu dia...hahaha...lagi elok...hurm boleh lah tengok drama korea lepas ni...hahaha...

Till then...annyonghaseyo...

No comments: