Friday, April 8, 2016

How complicated is complicated...part 3...


Kitaorang lepak borak borak lama jugak...macam macam aku korek...and cerita dia sama timeline dengan cerita Kesian tapi part dia jahat semua dia tak cerita lah...hahaha...lepas tu nak balik dah...aku tanyalah eh ni nak balik mana??? lupa tanya tadi...jap lagi dia cakap balik umah kat area Tampoi...terus dunia aku gelap gelita masa tu...sebab yang duduk kat Tampoi is Kesian...

Rupa rupanya lepas diaorg gaduh diaorg baik balik then demi nak tunjuk konon cinta dia kuat si Ikea sanggup pindah JB...hahaha...siap kerja dekat dengan Kesian...supaya Kesian percaya kat dia yang dia setia dan tak curang lagi...sebab dekat selalu...tapi korang rasa???haruslah dia still cari jantan lain kan...


Sempat lah aku dengar cerita gaduh lagi dan baik balik lepas tu gaduh lagi...yang last aku tau Kesian dah couple dengan orang lain...tapi dia masih sayang kat Ikea...yang Ikea pulak masih kejar Kesian...belikan macam macam walaupun dia tak berapa nak ada duit...hahaha...aku suspect dia pau orang lain...hahaha...yang Kesian macam balas dendam dia biar je Ikea kejar dia...hurm tak tau lah apa jenis cinta diaorg...hahaha...


So apa pengajaran yang korang dapat bila baca cerita aku ni???


For me is always ready and trust your guts...macam aku rasa lepas balik KL si Ikea macam lain sikit terus aku dump dia...and it saves me from all this bullshit...hahaha...and since then aku buat 6 month policies tu...hahaha...aku pernah cerita dulu pasal 6 month tu...if aku couple aku make sure aku still rahsiakan relationship tu until cukup 6 bulan...if dah cukup 6 bulan baru aku bgtau bestfriend aku...sebab mana tau baru couple 3 bulan dia dah buat perangai macam si Ikea tu...takdelah bestfriend aku carut couple tiga bulan putus...hahaha...

Btw guys aku cerita benda ni supaya kita semua boleh belajar dari kesilapan dan tak lakukan kesilapan yang sama...bukan untuk aibkan sesiapa tau...remember before couple stalk habis habisan...hahaha...kalau tak reti stalk meh email aku, aku turunkan ilmu...hahahaha...

Till then...stick with one...not with bunch...


Pssst : Sabtu ni aku ade kat Maeps Serdang ada karnival mega yang boss aku decide nak join last minit...hahaha...sesapa free mai lah datang...aku bagi instant shawl free...hahaha...

8 comments:

numan said...

Gaytuh kesah nya. Kalau aku, asalkan taste je, jalan terus. Kehkeh.
Koser nak stalk bagai. Aku x berminat citer2 history orang unless dia sendiri yang nak kongsi.

Bila dengan I .. forget ur past. Let us make our own memories. Gituh kata Nu'man pada lelaki yang menawan hati nya. :p Haha.

Kamen Shinobi said...

Susahnya nak jumpa jantan setia..Konon beriya2 nak setia, tapi at the same time beriya2 kejar jantan lain...contoh macam si Ikea..bila laa golongan ni nak pupus? Padan muka kena ignore...ekekeke

:emo sekejap:

i'm shin... i'm inesen said...

cinta utk aku.. tubuh untuk orang lain - Ali

tipah tetipu bang.. tipah tetipu - Latifah

semakin kuat as membencinya.. semakin sayang kak - Asmidar

Cinta memang complicated.. hahahaha #tetiba #AliSetan

Asyraf_Crescent said...

@numan - kelas uols...hahaha...kalo aku awal awal memang tak pedulik tapi lepas kenal mesti aku stalk sikit...hahaha...so kalau dia buat perangai boleh jangka...hahaha...takdelah terkejut patah hati 3 bulan...gituh...

Asyraf_Crescent said...

@kamen - sabarlah...hahaha...actually rasa ramai je kan macam ni...janji setia tapi handphone msg orang lain...hahaha...

Asyraf_Crescent said...

@shin - kemain shin tetiba masuk cite ali setan...hahaha...

Nov C said...

dah agak dah. Takde hadiah ke teka betul? Hahaha

Haa memang betul pun, sebelum buat keputusan untuk ke arah lebih serius better kenal and selidik habis-habisan. Baru boleh tahu color sebenar. Gituhh

Asyraf_Crescent said...

@Nov C - hahah xde xde hadiah...kan kan...stalk sampai time dia lahir...hahahaha...