Friday, January 7, 2011

aLahai...teraddict pulak...

nIe lah padahnya mengadap facebook 8jam sehari...dah xde benda nak buat last last terjebak main game nie...hampeh tol...pastu ditambah pulak dengan hasutan member member game facebook yang gigih menghantar invite dan hadiah...so dengan rasminya saya terjebak dan ketagih...hahaha...

tAdaa...my city...bersalji segala...huhu...tapi still long way to go...nak ranking no 1...tapi hampeh...game nie yang slack kene tunggu energy...xde energy x leh buat pape...nampak tue energy saya kosong tue...sedih...kalo korang bace nie pastu korang main game nie jugak...rajin rajin le hantar energy kat saya yer...huhu...pastu kelihatan di situ adalah doktor shahrul juga yang baru baru ini memenangi anugerah tOurist of the year...di samping merayap ke merata tempat...doktor shahrul juga rajin bermain game game di facebook dengan gigih...tue lah keje doktor sekarang...melancong dan bermain game...hahaha...

wOot woot...korang ingat tak dulu saya ade post entry game nie...pon kat facebook...x ingat???click kat sini...eMpire...tengok tue...dengan bangga nya saya berada di ranking ke 3...hahaha...pastu game nie pon hampeh...level dia sampai takat tue jer...50...pastu stop...ko main lah macam mane pon tetap 50 jugak level tue x naik naik...hampeh...oleh sebab berangan dah menang main game nie...so skang dah slow main...huhu...skang time buat city jer...empire dah kuat...huhuhu...

iN term of ranking memang saya no 3 tapi in term of achievements...saya no 1...huhu...tgk beza point tue...jauh tue nak kejar...huhu...harus kekal no 1 kat situ jer...huhu...hahahahaha...(gelak jahat)...saya suke saya suke...


tHis is me babe...ok nak sambung pergi membangunkan city saya...hahaha...

No comments: