Saturday, January 8, 2011

eSok juara lagu...

yEah...esok juara lagu...tak sabor nak tunggu...tapi tahun nie mcm kurang sikit pade saya...because of y???xde diva diva cipom cipom...huhuhu...so kat bawah nie semua yang masuk bertanding mengikut no giliran...hahaha...gigih tak???















sO korang rase sape menang???mcm tak dapat nak agak sgt kan...hahaha...tgk je lah esok mcm mane...tapi semalam ade lah lawak pasal juara lagu nie kat tempat kerja saya...mase lunch saya makan nasi ambeng...pastu sambal die pedas sikit dari biasa...so terjadilah perbualan seperti berikut...antara saya dengan akak tempat kerja...(atk)...dan anak bos...hahahaha...

saya : sambal nie pedas seh...
atk : eleh...ngada ngada tak makan pedas lak...
anak bos : hahahaha...(gelak lite lite suki...)
saya : (dengan muka confident gile babas)...ialah...skang kan musim juara lagu...kene lah jaga suara...
atk : ...(sunyi sepi...)
anak bos : hahahaha...(gelak cam orang giler...)
atk : sial lah ko...mcm ko lak masuk bertanding nak jaga suara...
saya : hahahahaha...(gelak sambil cuci pinggan...)
anak bos : hahahaha...(gelak sambil letak pinggan untuk saya cuci sekali...)
saya : hahahaha...(-_-)'''

tak boleh blah kan...last last saya jugak cuci semua pinggan...hahaha...so jumpe esok di juara lagu korang...saya akan bersiaran secara langsung di facebook...hahaha...

tHis is me babe...aidilasyrafazman

2 comments:

Baom said...

x best la ajl kali..sebab xde yg comel... hahaha..ape pon, sy sokong hafiz..lagu tu kuat kot

crescent said...

saya dengan yakin tetap memilih yuna dan ft...sekian...hahaha...