Saturday, January 8, 2011

bUkan benci tapi menyampah...

pAgi pagi pergi kerja mood happy jek...lepas buat report segala trus sambung online facebook...tetiba nampak lah satu benda kat facebook nie...trus hangin satu badan...bukannya apa...orang lain cancel plan sebab konon konon ko ade hal...jap lagi ko berjimba sakan...orang lain berdoalah kat umah supaya ko tue selamat...mintak mintak hal tue kecik jer...jap lagi orang lain dapat tau ko meronggeng segala...rezeki tergolek telentang segala...please lah...jb nie kecik jer...pusing pusing jumpa jugak kat mane mane...lagi lagi ko nye facebook ala ala amatuer punya...semua boleh di hack...setakat facebook ko tue...aku gune jari kelingking je nak hack occay...aku nie bukannya apa...aku kenal ko dah lama...lagi lama dari orang lain...orang lain memang tak faham ko...tapi aku nie dah faham sangat perangai ko mcm mane...orang lain dah lari dah tinggalkan ko...aku nie ade je lagi tunggu ko...sebab ape???sebab aku kawan ko dan aku kesiankan ko...nasib baik lah tahap kesabaran aku nie tinggi sikit dari orang lain...kalo tak dah aku join orang ramai ramai tinggalkan ko...hiduplah ko dengan dunia fantasi ko tue...
kite nie hidup dalam dunia kene beringat...x semua orang suke kite...x semua orang sayang kite...dulu ko mintak tolong orang...xde pon orang berlengah lengah...semua on jer...berkampung ler dok kat umah ko tolong ko...siap orang buat kerja ko tido pon semua orang tak kisah...orang gelak jer...sebab ko tue kawan kiteorg...pastu bila orang mintak tolong ko lak buat hal...x nak tolong sudah...cakap je buzy...xde orang nak kisah...mungkin ko cakap..."eleh tuan nye badan tak bising...ko pulak nak bising"...memang lah die tak bising...die tak kuasa nak melayan ko...aku kenal die sangat...die jenis tak suka susahkan orang...die jenis cakap sekali jer...x nak sudah...die diam...bukan macam ko...mungkin ko akan jawab..."aak???aku leh hidup sendiri..."meh aku bagitau ko meh...dok diam diam...letak popcorn tue kat tepi...dalam dunia nie...mungkin ko cakap ko boleh hidup sorang...boleh hidup dengan keluarga ko jer...takde kawan pon xpe...tapi percayalah...kadang kadang...kawan ko jugak yang akan tolong ko...kawan kawan ko jugak yang akan gembirakan ko...ko susah ade kawan kawan ko tolong...ko senang kawan kawan ko senyum jer...xde nye ko terpikir nak belanja kawan kawan ko makan...tak semua masalah family boleh tolong...ko nie patut bersyukur giler babas...family ko senang...ko ade kawan kawan yang super baik...tak berkira langsung...susah senang semua boleh tolong...ko jer yg berkira...
dah berbuih kot aku cakap kat ko...tapi still ko same jer...ko nie bawak bawaklah berubah...tak banyak pon sikit jadilah...at least ade usaha dari ko...orang pun senang hati nak kawan dengan ko...jangan nanti ko mintak tolong semua orang lari...huhuhu...fikir fikir sikit perasaan orang sekeliling ko...aku tau reaction ko bile ko bace nie...confirm confirm ko sentap pastu ko feeling feeling buat serangan balas...aku dah kenal sgt dah perangai ko...aku serang orang lain ko lak serang aku balik...x faham betul aku...ko nie cepat perasan...ingatlah...dunia nie ade berjuta juta orang...bukan ade ko sorang jer...obama pon xde nye nak cerita pasal ko kat meeting die...victoria beckham pon xde nak gosip pasal ko mase die buat rambut kat saloon...so bile bace nie terima lah dengan hati terbuka...bagi usaha sikit...ingat perasaan orang lain yer...pagi pagi dah buat aku membebel...menyampah betul...



tHis is me babe...aidilasyrafazman

No comments: