Wednesday, May 11, 2011

Abah suke durian tapi die benci Bruno Mars...

Pic rembat dari google...sape punye tah...hahaha...durian sendiri beli lupa nak amek pic dah masuk perut semua...huhu...

Tue die tajuk sikit punya panjang...semalam abah balik bawak durian woo...hahaha...dah lame tue tak makan durian...nak beli sendiri takut kene tipu...hahaha...sbb tak pandai nak pilih pilih kan...pastu nak suh abah beli lak berjanggut...tapi semalam ape tah mimpi die...hahahaa...

Part yg paling best is...saya dah tido nie mase abah balik...bukan tido betul betul...tertido...sbb tgh main main msg kat phone...huhu...rupe rupe adik saya Nonon masuk bilik sambil makan durian konon nak kejutkan lah...tapi die tgk saya tido die pon kuar...pastu msg masuk kat phone...vibrated...saya terjaga...reply msg pastu tido balik...jap lagi terbau durian...kuat lak tue dlm bilik...trus bangun kuar bilik tgk dieorg tgh melantak depan tv...wah tanpa cuci muka trus join duduk skali makan...hahaha...

So mase makan durian tue masing masing hp kat tangan...tak berenti nie reply msg...baik saya ataupon Nonon...masing masing ligat dgn hp kat tangan...pastu yg x bleh blah ringtone same...lagu bruno mars count on me...jap jap bunyi count on me...one two three...berbalas balas nie...pastu adik sy yg kecik x nak kalah jugak...die pon duduk kat hall main msg...dah 3 hp ringtone same...jap jap count on me...jap jap count me...jap lagi amek ko abah jerit..."count on me count on me...aku baling 3 3 hp tue keluar tingkap kang...bla bla bla...bla bla bla..."oh part bla bla tue saya x dengar abah bebel ape sebab dah larik masuk bilik dulu...hahaha...Nonon dgn adik pon lari sepantas kilat masuk bilik...tau takut...hahaha...ingat dah settle jap lagi saya dalam bilik dengar lagi lagu tue kat bilik sebelah...hahaha...trus abah sambung pot pet pot pet...
Yang x boleh blah die tanye kat adik...sape nyanyi lagu tue...wakakaka...


Note: skang kat umah pon kene silence hp...hahaha...abah nye pasal lah nie...hahaha...


This is me babe...Aidil Asyraf Azman

2 comments:

Orient Riedel said...

hahaha..comel~

Asyraf_Crescent said...

wek wek...hahahaa...u x dgr abah i jerit...hahaha...trus larik masuk bilik...