Wednesday, May 4, 2011

Terbaek lah...

Amir pon bagi 2 thumbs up yer Amir???

Ape yg terbaek nye???hahaha...korang korang...(sambil geleng kepala...)

Oh well...orang cakap kalo bergaduh tue sila lah bawak bawak berbincang...betol tak...sedangkan lidah lagi tergigit inikan pulak laki bini kawan kawan...lalalala...
Sorry ye korang kalo seminggu lepas nie saya emo sikit...terikut ikut perangai dia tue...die emo saya emo...saya emo die emo...hahaha...poyo sangat...tapi skang dah ok dah...dah xde emo emo dah...kalo ade pon dah tak effect kat korang dah...pada sape sape yg bagi nasihat tue tq byk byk yer...byk sangat membantu...

Pada kawan kawan kat fb tue jangan sentap yer...ari tue saya deactivated acct...bukan lah delete or block korang...xde niat pon...just need a break from fb...ade sampai call n msg marah marah...cakap sampai hatilah delete dia dari fb...xde niat pon korang oooi...cume lupe nak inform je sebelum deactivated tue...hahaha...so jangan marah lagi yer...

Pada sesiapa yg msg pastu kene marah tue pon same lah...sorry ye korang yer...sumpah xde niat nak marah...cume tgh ting tong so semua kene marah...ampunkan daku...hahaha...dah x yah nak sentap sentap dgn saya...x dapat pape pon tau...huhu...

Orang slalu cakap kan selalu ape yg berlaku ade hikmah...ari tue nye hikmah saya dah dapat dengan jelas...kalo kite sayang orang tue x semestinye kite dapat die...and sebelum kite kehilangan dia...baik kite lock die as kawan kita...sebab for me...friend will last longer...huhu...and hikmah utama...saya dah boleh hidup tanpa fb...hahahaha...tue penting tue...hahaha...


note : korang tgk maharaja lawak x???nape amir ade lagi yer???x faham tol...


This is me babe...Aidil Asyraf Azman

2 comments:

Orient Riedel said...

huhuhu..lega ckit tgk uols begini.. btw blog berwajah baru u ni cantek..siap ade bubble2 lagi..suke2...

Asyraf_Crescent said...

hahaha...cantik kan...i suke i suke...toturial die kat blog lame tue...yg i bagi link kat u...cpt buat...nanti kite ade bubble sesame...hahaha...