Saturday, May 14, 2011

Kalo saya marah...

Arhhh!!!Aidil ngamuk...larikkk...

Ok tgk caption dgn pic tue nampak sangat saya tak marah kan...hahaha...poyo nie...but the truth is semalam saya mengamuk nie...naik angin betul...hehehe...bukan nya apa...kadang kadang kite nie sabor je tapi sampai satu tahap kemarahan tue mcm terletus...tanpa boleh dicontrol lagi nie...nie taip entry nie gune mood nasihat yer...sbb mood marah tadi dah kurang sikit...lepas jerit jerit...hentak hentak kaki...tumbuk dinding... bertenang sikit kat dalam toilet...

So korang...saya nie orang nye jenis simple jer...kalo marah pon x lah lame...paling hebat sehari je...esok lusa dah lupa dah...unless kalo benda yang buat saya marah tue memang saya x leh nak terima so lame lah saya marah...maybe korang fikir "oh Aidil marah x lama...jom buat die marah..." oh itu idea paling bangang ye korang...walaupon saya marah x lama...tapi dalam mase saya marah tue macam macam boleh jadi...so tolong lah jangan buat saya marah...

Lagi satu saya jenis orang yg senang...kalo saya tanya sebolehnya saya nak jawapan yang pasti...x nak lah kene tanya banyak kali...nanti korang jugak yang rase menyampah...contoh saya tanya "kat mane"...tolonglah jangan berfikiran cetek buat lawak bagi jawapan "kat sini"...kalo saya tanya "keluar dengan siapa" maksudnya saya nak tau nama jer...bukan jawab "keluar dengan kawan"...benda benda camtu boleh buat saya geram tapi kalo berlarutan tanya soalan yang sama...angin saya naik kat kepala abislah...hehehe...

So next time korang jangan buat saya marah k...oppsss...lupa...kalo saya panggil name penuh korang...abis lah korang...that's mean i so pissed off dan mungkin akan maafkan korang lambat sikit...but special case ari tue dah maafkan sorang...sebab ape???fikir sendiri...lalala...

Note : Sometimes benda benda remeh camnie yang akan buat kite lebih kenal pasangan kite...tapi takpe...as for u...mungkin usia jadi punca...but no worries...i will guide u through our journey together...


This is me babe...Aidil Asyraf Azman

No comments: