Saturday, May 21, 2011

Movie - Pirates 4...


Ok dengan gigih nye dimaklumkan...saya pergi tgk wayang tiga hari berturut turut...(bunyi bunga api berdentum dentum...)macam cipet...nampak sangat xde life...tiap tiap hari nak tgk wayang kan...hahaha...bukan ape...dont know y but this month byk movie best kuar...Priest pon x tgk lagi...but since Khairi Yennu dah tgk and die cakap biase biase je so saya tunggu dvd kuar jer...lalalala...

Semalam tgk Khairi Yennu...Perry n Hilman...pergi melanun...hahaha...ok sumpah cite nie best...tapi yg best sebelum masuk wayang kiteorg dinner dulu kat mc d...pastu kiteorg mengumpat orang orang yg annoying yg pernah kiteorg jumpe mase tgk wayang...contoh org bercakap...amek seat orang pastu tak nak berambus...bawak baby tgk cite horror...camtue lah gamaknye...jap lagi masuk wayang org depan kiteorg bawak baby...x leh blah...nasib baik anak die menangis je die bawak kuar...kalo x harus saya tendang tolak kerusi die...huhuhu...

Ok review...since semalam kene maki sebab review ala ala details sgt...so ari nie saya review lite lite jer...hahaha...cite nie pasal Jack Sparrow nak cari Fountain Of Youth...pastu die jumpe Barbosa dgn Blackbeard...pastu dieorg gaduh gaduh...ok tak review camnie???macam cipet siot...hehehe...korang kene tgk lah...x sampai 5 minit dah start gelak dah...pastu part mermaid tue best giler...huhuhu...overall saya bagi 4 kapal lanun dari 5 kapal lanun...hahaha...

Note : Semalam pon ramai pakcik makcik bawak anak anak tgk Nur Kasih...letop lah cite tue...pergi lah tgk...Pirates nie korang download jer...hahaha...


This is me babe...Aidil Asyraf Azman


No comments: