Saturday, August 27, 2011

Raya ke tiga...

Tanpa arwah mama...
Dulu first year paling sadis...arwah meninggal bulan 6 pastu raya bulan 10...
Amek kau puasa paling sayu pernah aku rasa...
Malam raya masak pun tah pape jer...nasib baik resepi Umi Farhat sedap...
Kuih raya semua makcik belikan...masing masing xde mood nak raya...
Pagi raya duduk depan tv berpeluk adik beradik menangis...
Lepas tu tengok semua movie melayu yang tayang kat tv...
Sadis sadis...

Tahun kedua dah ok sikit dah...
Alan dengan Nonon yang masak...boleh lah...sedap lagi ayam masak merah aku masak tahun lepas...hahaha...
Kali nie semua dah maju...tak nak sedih sedih...
Pagi raya lepas minta maaf semua hilangkan diri...
Merayap tah kemana mana...malam baru duduk depan tv tengok movie melayu yang tayang kat tv...
Sadis berganda...

Tahun ni tahun ketiga...
Alan cakap biar dia masak sorang...sebagai senior cook dekat tempat kerja dia...
Ego sebagai tukang masak jangan dicabar...
Dia cakap nak masak rendang...ayam masak merah dan tah pape lagi yang aku rasakan dia tak boleh masak...dengan sedap...
Tapi hari tu aku nampak rempah segera kat dapur...apa kes???
Tukang masak segera kan kau...patut tahap confident tue tinggi melambung nak masak rendang...
Yang pasti aku tau aku balik kerja pagi raya makanan dah siap...
Oh ya...aku kene kerja malam raya...
Sadis berganda ganda...


Note : Boss kejam tak bagi bonus...i hate u boss...


AAA

No comments: