Thursday, August 11, 2011

Semalam...

Tak boleh tidur...lelap sekejap terjaga...tengok hp...damn...baru 5 minit aku tidur dah terjaga...
Sampai kol 4 pagi tak boleh tidur...aku pergi dapur...panaskan nasi...makan sahur...
Lepas tue mandi terus pergi kerja...
Sekarang depan pc kat tempat kerja...
Game dah settle main...tinggal tunggu kek kek kat bakery life tue siap masak...
*kawan aku cakap orang yang memasak kek kat alam maya orang gila...dan aku tak nafikan...dia pon gila...jumpa jumpa je tanya kek ape yang best nak masak...gila...
Boss jeling...sebab aku tersengguk sengguk...
Ngantuk lah sial...aku amek bantal kecik kat bilik rehat belakang...
Aku letak depan pc...aku sembam muka aku kat bantal...
Boss jeling lagi...aku buat buat tak nampak...
Sumpah aku mengantuk...
Mengantuk...
Nak tidur...


Note : Semalam aku tak main hp...tapi aku tunggu kau sms...sampai ke subuh aku tunggu tapi haram...haram jadah...


AAA

No comments: