Tuesday, August 9, 2011

Semua wajib baca and ingat dalam kepala hotak korang!!!

Wei korang...
Read this carefully and remember it always...
Kalo korang tak tau...
Hp aku on silence mode for no reason...dia mute sendiri...
So if aku tak pegang hp tue mmg x tau lah ade orang call or sms okay...
FYI aku tido memang aku letak hp on my chest...
So that kalo ade orang call or sms...
Hp aku vibrate and aku sedar...
But mostly aku biar je and tak reply sebab most of the time...
Korang suke call or msg at the wrong time...
And tak penting pon...
Time aku tido time tue lah hp tue vibrate macam kene sawan...
Tak berenti renti...
And semalam aku keje kol 11pm to 7am....
So when aku kat umah kol 8am...korang ingat aku buat ape???
Memasak???haruslah aku membuta setan...
Time aku tido tue lah ko sebuk nak call bagai...sms x henti henti...
Kalo ko dah penat lepas tue tido ko setiap 5 minit tersentak...
Ape ko buat???
Harus lah berbakul maki diberikan kepada penghantar sms itu...
Dan semalam aku bangun tido aku tgk hp kat ujung almari...
*Omg...maybe sebab tue die silence sendiri...kene baling slalu kot...damn...

Okay untuk mengelakkan korang kene maki dgn aku pagi pagi...
Mengurangkan dosa aku skali...
So aku bagi tips okay...

Kalo ko sms aku tak reply dlm mase 5 minit...
Maknenye aku tgh berak/hp aku xde kat tangan/aku tgh reply msg orang lain...
Kalo ko sms aku tak reply dlm mase 1 jam...
Maknenye aku tgh tido...dan tak payah hantar msg susulan tanya kenapa aku tak reply...nanti aku bangun tido aku reply...
Kalo ko sms aku tak reply dlm mase 1 hari...
Tak yah msg lagi...aku mmg x nak reply msg ko...

Kalo ko call aku lebih dari 3 kali tapi aku tak angkat...
Maknenye aku tgh tido/hp aku xde kat tangan...
Kalo aku tak call balik dlm masa sehari...
Sama ada aku lupa nak call balik or mmg aku tak nak dengar suara ko...

So faham tak???
Senang je kan nak kawan dengan aku...
Tak susah kan...

Btw nie autopost...mase korang tgh baca entry nie aku tgh tido...
Tak yah nak sebuk sebuk sms tanya nape aku buat entry mcm nie...
Maybe aku dah bosan jadi baik...tue jer...


Note : Bulan puasa wei...rilex sudah...


AAA

No comments: