Tuesday, November 1, 2011

Ding Dang...

 Entry ini khas untuk En Hidney...sebab dia ngidam nak benda ni...hahaha...kepada En. Hidney sila OREN sekarang...hahaha...


Semua kenal jajan ni kan...dulu harga dia 5 posen jer...skang sehengget sekotak...


Reka bentuk kotak tak berubah...warna pun masih sama...maskot binatang biru yang ala ala Doreamon bertelinga pun masih ada...


Dalam pun masih macam dulu...dapat coklat yg ada biskut dalam dia bape ketul dan mainan ala kadar tapi memberi kepuasan maksimum kepada kanak kanak berumur 12 tahun ke bawah...


Oh mainan tu lepas di cantum jadi hanjeng sekor...hahaha...tapi kenapa tah aku sikit punya excited masa pasang puzzle tue...terasa macam umur 8 tahun balik..hahaha...*sila abaikan jejari tak runcing itu...


See En. Hidney...benda ni ade jual lagi lah...kilang Kinos yang buat...takde kat Tesco sila cari di Jusco...hahaha...nak tak nanti sy pos dari Jb...hahaha...


Note : Coklat tue x sedap wei...aku makan seketul je yang lain di semadikan di tong sampah...


AAA

4 comments:

Zamri A. said...

Laa... baru hari tu teringat kat Ding Dang. ada lagi rupa2nya. huhu... =)

crescent said...

hahaha...ade lagi lah...nie lagi sorang...sama cam En.Hidney...sila cari di jusco...hahaha...

bukankosong said...

ye ye! masih ada d'JUSCO!!

Yeay!

Value dia yg mahal tu

W. Hidney said...

yaaaarrrrrrrr!!!! jusco!!!!!