Friday, August 21, 2015

Emojikan gambar korang...


Tadaa...ada nampak muka aku tak???hahaha...kalau korang zoom gambar tu semua tu emoji emoji disusun sampai jadi macam muka aku...gigih tak aku susun satu persatu emoji tu sampai jadi gambar muka sendiri...hahaha tipu jer lah...tak kuasa aku nak gigih sampai macam tu...

Aku baru bukak blog then nampak En. Zamri update blog dia...hahaha...dia bagi link camne nak buat gambar korang camni...apa lagi terus try...meriah kan...walaupun bila di zoom ada emoji hidung vavi berserta kepala vavi di hujung dagu aku...adakah itu cara halus mencarut aku???hahaha...vavi nye web...korang try lah buat lepas tu bagi tau ada dapat emoji vavi tak...hahaha...

So click sini untuk try gambar korang pulak (klik sini)

Till then...buhbye...

6 comments:

Zamri said...

Sgt cool...
Ada emoji babe in the city ker dlm tu? Alamak. Haha!

Asyraf_Crescent said...

@en zamri - tq bagi link...huhu...aah lah ada seketul dua warna pink pulak tu...hahaha...nyampah...

i'm shin... i'm inesen said...

wahhh nk try

Asyraf_Crescent said...

@shin - try try pastu up satu kat blog haha...

i'm shin... i'm inesen said...

dah try lama sgt x kuor gambo.. terus maleh

Asyraf_Crescent said...

@shin - rasanya kalau orang hensem hensem cam shin ni dia mmg lambat loading sikit...hahaha...web tu confuse nak letak emoji apa...hahaha...