Sunday, August 2, 2015

Perasaan itu...

Borobudur, Yogyakarta Jan'15

Tak suka gila bila perasaan tu datang...korang tau perasaan apa??? Perasaan yang korang rasa korang penat kerja so korang kene travel...or perasaan yang korang rasa macam nak pergi somewhere yang orang tak tau so tetiba korang hilang lepas dua tiga hari muncul balik...tapi perasaan paling di benci is korang dah pergi travel or larikan diri tu korang kene balik mengadap rutin hidup korang macam biasa...haha terasa sadis di situ...

Kalau di layan perasaan tu akibatnya buruk...tu yang seminggu bertenggek kat web Pak Tony...lepas tu bukak Agoda check harga hotel pulak...dah jumpa hotel meletop cantik tapi murah bukak Trivago pulak compare web mana lagi murah...tiap tiap hari wei aku ulang buat camtu sampai dah hafal dah hotel tu kat mana hotel ni kat mana flight tu berapa flight ni berapa...pyscho habis...

Tapi untuk membuang perasaan itu jauh jauh haruslah kita alihkan perhatian kita ke benda lain...maka dengan itu aku pun bertenggek kat youtube pulak...hahaha...tengok Return Of Superman...hahaha...lepas tu kan tengok kat diaorang buat aktiviti kat Korea tu macam best...cantik je Korea tu aku tengok...lepas tu korang tau aku buat apa pulak...bukak web Pak Tony check tiket pergi Korea pulak...hahaha...sumpah aku rasa aku pyscho gila...bencilah...

Oh for your infomation...aku tak pyscho eh...kadang kadang je...

Till then...buhbye...

2 comments:

Orient Riedel said...

hahaha. jangan dilayan sangat perasaan tu.. nnti jadi kemurungan.. hihihi

Asyraf_Crescent said...

@orient - dah settle hahaha...