Saturday, September 8, 2012

Ada apa dengan CINTA???



Cinta???


Ada apa dengan cinta???

Hari tu kan kemas bilik...semua kenangan dengan dia masuk dalam kotak dan simpan atas almari...masa kemas terjumpa buku ni...sebenarnya ni buku nota masa aku lower 6...sampul pakai poster AADC...zaman sekolah dah jiwang rabak kan...haha...nak buat macam mana...aku pencinta setia yang di kecewakan hatinya...cewah...

Ada apa dengan cinta???


- aidil asyraf azman -


4 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

tak ada apa-apa rasanya :D

Fel said...

Belum berkesempatan tonton filem Ada Apa Dengan Cinta. Heh.

crescent said...

Asrul "iLham" Sany - ye ke xde rasa pape???hehe...

crescent said...

Fel - siyes belum tgk???sila cari dvd or download or tgk kat youtube jer...haha...