Tuesday, September 11, 2012

Bila gembira hilang...

Dah bosan dengan masalah kerja...
Aku kat rumah pun kau telefon tanya pasal kerja...
Aku tgh bercuti pun kau telefon tanya pasal kerja...
Aku rimas dan bosan...
Sebab kau dengan bos kau tu...
Sama je pemalas...


- aidil asyraf azman -


4 comments:

Fel said...

Jangan layan mereka. Nuff said. Eh.

Asrul "iLham" Sany said...

sebab tu la aku suka jadi bos + kuli sendiri hahahaha

crescent said...

Fel - masalah sekarang adalah kerja kene komunikasi dengan betul...dan aku rasa macam aku berkomunikasi dengan tembok...lepas tu yang susah aku jgk...sakit hati ni...

crescent said...

Asrul "iLham" Sany - haha...aku sedang berusaha...