Friday, October 9, 2015

Akward moment in whatapps group...

29 September 2015
Cousin 1 : Happy birthday cousin 14...
Auntie 3 : Sanah Helwah anak buahku...
Cousin 4 : Woi happy birthday woi...
Cousin 16 : Semoga panjang umur abang sepupuku...
Uncle 5 : *Share bacaan doa
Auntie 1 : Nanti kumpul kita buat makan makan tau...

3 Oktober 2015
Cousin 4 : Hoi happy birthday gemuk...

4 Oktober 2015
Cousin 6 : Sapa sapa nak beli cadar murah bagitau kita lah yer...
Auntie 3 : Ada design apa je???
Cousin 2 : Berapa murah tu???
Uncle 5 : Membazir amalan syaitan *share bacaan doa dan hadis...


Hurm...nampak tak nampak tak???padahal sebelum tu siap share video kucing menyanyi sampai part aku sorang je wish...takpe takpe...aku sedar aku ni sapa...


Till then...buhbye



6 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

hik hik.. shin dah lali dan x amek kesah.. redha je la ek

Kamen Shinobi said...

Leave jer...hahaha

Sejak aku leave whatsapp group,hidup aku bertambah tenang..:true story:

Asyraf_Crescent said...

@shin - hahaha ni adalah tahun pertama group whatapps family so semua orang kene tau pangkat dan kedudukan dalam family kat mana...hahaha...

Asyraf_Crescent said...

@kamen - kang leave kang sentap pulak memasing...hahaha...

Naquib Sulaiman said...

alo... toksah amik kesah sangat....

Asyraf_Crescent said...

Gibb - hahaha terasa sikit