Sunday, October 11, 2015

Misteri gambar lama...

Bandung...Oktober '15...
Hah cuba korang klik gambar untuk tumbesaran...tengok kat gambar atas kepala katil tu...scary ke tidak tu...hahaha...tak faham aku kenapa kene letak gambar gambar pra sejarah macam tu dalam bilik...paling tak tahan orang kat balkoni tu...ala ala tengah menjengah siapa tidur atas katil tu...kawan aku datang lepak bilik pulak mulut cabul...dia cakap bayangkan kau tengah ehem ehem terpandang kat gambar tu pastu tengok orang kat balkoni tu buat tangan macam 'oh notty eh'...macam sial wei...hahaha lepas dia cakap macam tu setiap kali aku naik katil aku tak pandang pun gambar tu...hahaha...scary...tapi nasib baik setiap pagi aku bangun tidur aku tengok orang tu masih kat balkoni...kalau tetiba dia dah turun ke laman...hurm memang tak cukup tanah aku lari pergi reception...hahaha...

Till then...buhbye

6 comments:

Nu'man Qatadah said...

Bilik ko ek .. meletop. Haha.
Lain kalau nak ehem2 ..panggil je orang kat balkoni
tanya bilik kosong tak kat umah tue .. nak ehem2 ..
gerenti Jabatan Agama Islam x dapat cari ..kehkeh.

crescent said...

@Nu'man - hahaha ni bilik hotel kat Bandung...gila bilik sendiri nak letak gambar camtu???hahaha...baik aku letak gambar panda ke beruang ke hahaha...

Kamen Shinobi said...

Tampal aje sticker beruang dkt orang tu, lepas tu ehem2 laa sepuas hati.

ekekeke

crescent said...

@kamen - hahaha mintak satu sticker beruang...hahaha...

shah_rule said...

So orang kat veranda tu bergerak tak? buat nye u nampak ttbe dia jatuh verandah.. nak tergelak ke nak lari??? gagagaga

crescent said...

@Shah_rule - hahaha sengal ni...aku lari sambil gelak...boleh....hahaha