Thursday, October 1, 2015

Hello Oktober...

Ranca Bali Tea Plantation, Dec'11

Aku otw nak pergi airport ni...hahaha...hopefully perjalanan lancar dan doakan aku selamat sampai ke destinasi yeah yeah ye korang...dan juga selamat pulang ke tanahair...and hopefully flight takde delay ke apa ke...maklumlah jerebu kat JB ni teruk bebenor...kang ada yang aku bersilat kat airport nanti...wah tak sabarnya nak menikmati bulan Oktober ni...aku dah set mood baik punya untuk sebulan...semalam cuti so aku tidur mati sehari...stress aku semua dah boleh control...xde perasan nak tumbuk muka orang lagi...akan aku pastikan bulan ni bulan paling happy...kalau ada orang cari masalah dengan aku bulan ni siap dia aku bagi dia kat pondan amukan hari tu...hahaha...


Till then...buhbye...

6 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

bawak bertenang.. serap aura positive dlm diri.. jgn byk stress.. jgn byk problem.. jgn byk berkerut... Peaceeeee

Mr. White said...

hopefully bulan ni bulan yg happy utk i jgk weeee XD

numan said...

Harap jumpa pondan kat airport .. dalam kapal terbang dan juga kat destinasi yang dituju. Kehkeh

Asyraf_Crescent said...

@Shin - tq Shin utk advice tu...stress time is over...hahaha...

Asyraf_Crescent said...

@Mr White - hopefully for all of us...hahaha...

Asyraf_Crescent said...

@Nu'man - hahaha sengal lah kau...aku jumpe pondan tengah ngamen...kesian wei...hurm...